StoryEditor

Negatívna reklama Lidlu. Kostoly boli chyba

05.09.2017, 00:00
Za retušovanie krížov utŕžil reťazec vlnu kritiky, niektoré osobnosti dokonca vyzvali aj na bojkot značky.

Retušovanie identity a kultúry. To momentálne vyčítajú slovenskí, českí či belgickí zákazníci spoločnosti Lidl. Chýbajúce krížiky na gréckych pravoslávnych chrámoch v letákoch však podľa marketéra nie sú problém. Odborník poukazuje najmä na to, že kostoly reťazec nemal vôbec použiť.


Vyjadrenie svetonázoru
„Myslím si, že sa treba zamyslieť, či je vôbec vhodné náboženské symboly použiť v akejkoľvek komerčnej komunikácii,“ tvrdí odborník na marketing Róbert Slovák. Podľa neho sa celý problém začal, keď sa Lidl rozhodol dať na obaly feta syrov či pistácií pravoslávne kostoly. Malo by to zmysel, ak by sa spoločnosť postavila za to, že je tradičná, kresťansky orientovaná a symboly tam dáva preto, že tým vyjadruje svoj svetonázor....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako Monkeymedia spája emócie a dáta v novej ére kreatívneho kapitalizmu 02 - Modified: 2025-12-18 14:17:09 - Feat.: - Title: Menej je niekedy viac. A inokedy je viac jednoducho viac 03 - Modified: 2025-12-15 15:38:48 - Feat.: - Title: Nemeckí farmári protestovali pred sídlom reťazca Lidl proti nízkym cenám masla 04 - Modified: 2025-12-15 12:03:06 - Feat.: - Title: Kauza nevhodného správania Fera Jokea má dohru. Známy komik prichádza o veľkú reklamnú spoluprácu 05 - Modified: 2025-12-12 08:39:36 - Feat.: - Title: Šalitroš pre HN: Partneri nám ponúkajú IT systémy zadarmo. Vláda to však možno odmietne kvôli biznisu firiem
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. december 2025 01:40