StoryEditor

„Polovicu z nich by som už ani nenazýval cestou.“ Regionálne vozovky sú vo vážnom stave

02.11.2017, 23:00
Župy musia zo svojich rozpočtov zaplatiť opravy takmer štyroch tisícok kilometrov ciest.

Väčšina navigácií ponúka vodičom možnosť vyhnúť sa plateným autostrádam. Pri regionálnych komunikáciách podobné tlačidlo neexistuje. Do styku s cestami II. a III. triedy prichádza do kontaktu každý vodič. Takmer tretina ciest je pritom v nevyhovujúcom alebo dokonca havarijnom stave. Najviac kilometrov čaká na opravu v Banskobystrickom a Prešovskom kraji. Za ich údržbu sú zodpovedné župy, ktoré na rekonštrukciu hľadajú peniaze vo svojich rozpočtoch. To je však podľa odborníkov často problém....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-09-26 08:32:25 - Feat.: - Title: Vozový park v Bratislave majú obmeniť ďalšie nové kĺbové autobusy 02 - Modified: 2022-09-26 07:08:20 - Feat.: - Title: Bratislavskí vodiči sa v pondelok ráno zdržia v okolí tunela Sitina 03 - Modified: 2022-09-22 13:31:57 - Feat.: - Title: Doprava v Bratislave sa opäť miestami komplikuje, hlásia nehody i kolóny 04 - Modified: 2022-09-20 09:10:53 - Feat.: - Title: Postrach elektromobilov: Čína a Kalifornia vypínajú autám nabíjačky, elektriny je málo 05 - Modified: 2022-09-16 10:09:40 - Feat.: - Title: Cestári začnú s veľkoplošnou opravou ciest v Kežmarku za 1,5 milióna eur
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
29. september 2022 07:24