StoryEditor

Hľadajú sa peniaze na eurokampaň

21.03.2007, 23:00
Autor:
SITASITA

Zdroje na financovanie komunikačnej stratégie na zavedenie eura v celkovej výške zhruba 180 miliónov korún by mali spoločne pohľadať ministerstvo financií a centrálna banka. Až po zabezpečení zdrojového krytia komunikačnej stratégie sa pritom bude môcť vyhlásiť verejná súťaž na výber agentúr realizujúcich eurokampaň. Vyplýva to z návrhu uznesenia k aktualizácii Národného plánu zavedenia eura, ktorý včera odsúhlasil s technickými pripomienkami vládny kabinet.
Podľa návrhu sa s prvými výdavkami z tohto balíka počíta už v tomto roku, najväčšia časť výdavkov na kampaň sa však očakáva v roku 2008. Peniaze aj na tento rok a ďalšie dva roky vo výške 70 miliónov by pritom mala zabezpečiť Národná banka Slovenska. Ministerstvo financií by malo podľa navrhovaného uznesenia na nasledujúce dva roky zabezpečiť ďalších 110 miliónov korún. Časť nákladov na komunikačnú kampaň o eure sa však možno bude hradiť aj z európskych zdrojov. "V prípade uzatvorenia dohody o partnerstve s Európskou komisiou je možné niektoré z aktivít uhradiť aj z prostriedkov komisie," píše sa v materiáli.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. jún 2025 03:38