StoryEditor

Dokončeniu diaľnic bránia zlé rozhodnutia

10.01.2018, 23:00
Rezort dopravy v roku 2018 neprinesie ani kúsok novej časti rýchlostnej cesty, či diaľnice.

Zbytočné predražovanie stavieb, zlé riadenie prípravy a prerozdelenie financií či zdĺhavé vylučovanie neželaných víťazov tendrov. Toto je podľa odborníkov mix dôvodov, prečo tento rok na Slovensku nebudú minister a ostatní politici strihať pásku na novej diaľnici. V roku 2018 totiž žiadny nový úsek rýchlostnej cesty alebo diaľnice nepribudne.

„Jediný vierohodný faktor bezpečnosti na cestách, ktorý vie ovplyvniť zníženie úmrtnosti, je bezpečná a kvalitná cesta. Sú nimi diaľnice a rýchlostné cesty,“ hovorí dopravný analytik Ján Bazovský. Podľa tohto tvrdenia to vyzerá tak, že Slovensko v tomto roku bezpečnejšie nebude. Historicky prvýkrát totiž Národná diaľničná spoločnosť nedá do prevádzky ani jeden kilometer diaľnice. Analytik Ján Koval...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 02 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 03 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy 04 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy 05 - Modified: 2024-04-30 05:23:24 - Feat.: - Title: Obchvat Žiliny či 160-ka do Košíc. Toto sú najdrahšie projekty, ktoré nám pomohol zaplatiť Brusel
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
04. máj 2024 22:02