StoryEditor

Národný dopravca pýta viac peňazí na trate

13.03.2018, 23:00
Doprava, Budovanie železníc je podľa ZSSK pomalé. Zaostávame najmä v investíciách do infraštruktúry.

Žiadne nové železničné trate, pomalá modernizácia či nulové investície do koľajovej dopravy v mestách a následný kolaps autodopravy. Takto vidia železničnú infraštruktúru na Slovensku zástupcovia španielskych, švajčiarskych aj slovenských osobných vlakových dopravcov. „Pridávanie ďalších cestných pruhov nie je možné, no napriek tomu investície do koľajovej dopravy stagnujú,“ tvrdí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Železničnej spoločnosti Slovensko Filip Hlubocký.

Podľa honorárneho viceprezidenta medzinárodnej spoločnosti zaoberajúcej sa koľajovou dopravou Union International...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-02-29 14:05:37 - Feat.: - Title: Železničné odbory chcú riešiť kritickú situáciu železníc. Sú v katastrofálnom stave, vravia 02 - Modified: 2024-02-23 14:15:21 - Feat.: - Title: Mali konečne opraviť hlavnú stanicu, no skončili v dlhoch 03 - Modified: 2024-03-01 10:38:23 - Feat.: - Title: Vlaky na batérie? Skúmame to, hovorí pre HN nový šéf železničnej spoločnosti. Naznačil aj ďalšie zámery 04 - Modified: 2024-02-12 11:04:36 - Feat.: - Title: Konflikt na železniciach. Asociácia železničných dopravcov Slovenska vyzvala ŽSR k plneniu záväzkov 05 - Modified: 2024-02-08 14:07:12 - Feat.: - Title: "Situácia je kritická." Železnice trpia nedostatkom zamestnancov. Hrozí meškanie vlakov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. marec 2024 12:37