StoryEditor

Národný dopravca pýta viac peňazí na trate

13.03.2018, 23:00
Doprava, Budovanie železníc je podľa ZSSK pomalé. Zaostávame najmä v investíciách do infraštruktúry.

Žiadne nové železničné trate, pomalá modernizácia či nulové investície do koľajovej dopravy v mestách a následný kolaps autodopravy. Takto vidia železničnú infraštruktúru na Slovensku zástupcovia španielskych, švajčiarskych aj slovenských osobných vlakových dopravcov. „Pridávanie ďalších cestných pruhov nie je možné, no napriek tomu investície do koľajovej dopravy stagnujú,“ tvrdí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Železničnej spoločnosti Slovensko Filip Hlubocký.

Podľa honorárneho viceprezidenta medzinárodnej spoločnosti zaoberajúcej sa koľajovou dopravou Union International...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-11 12:46:50 - Feat.: - Title: Štát spúšťa modernizáciu ôsmich regionálnych železničných tratí. Financované budú z Plánu obnovy, ozrejmil Ráž 02 - Modified: 2025-06-06 19:45:37 - Feat.: - Title: Letný režim vlakov: ZSSK plánuje úpravu grafikonu bez obmedzenia komfortu cestujúcich 03 - Modified: 2025-05-28 09:19:12 - Feat.: - Title: Nový poplatok za servis pri kúpe lístka na vlak: Čo sa mení a ako ušetriť? 04 - Modified: 2025-05-16 18:50:48 - Feat.: - Title: Vlaková doprava medzi Popradom a Spišskou Novou Vsou je plne obnovená, hlásia železnice 05 - Modified: 2025-05-14 12:01:32 - Feat.: - Title: Na papieri vlaky fičia, realita píše iný príbeh
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
14. jún 2025 22:58