StoryEditor

Národný dopravca pýta viac peňazí na trate

13.03.2018, 23:00
Doprava, Budovanie železníc je podľa ZSSK pomalé. Zaostávame najmä v investíciách do infraštruktúry.

Žiadne nové železničné trate, pomalá modernizácia či nulové investície do koľajovej dopravy v mestách a následný kolaps autodopravy. Takto vidia železničnú infraštruktúru na Slovensku zástupcovia španielskych, švajčiarskych aj slovenských osobných vlakových dopravcov. „Pridávanie ďalších cestných pruhov nie je možné, no napriek tomu investície do koľajovej dopravy stagnujú,“ tvrdí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Železničnej spoločnosti Slovensko Filip Hlubocký.

Podľa honorárneho viceprezidenta medzinárodnej spoločnosti zaoberajúcej sa koľajovou dopravou Union International...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-26 10:38:29 - Feat.: - Title: Incidenty na úvod olympiády. Francúzske železnice čelili podpaľačským útokom, dopady pocítia státisíce ľudí 02 - Modified: 2024-07-14 14:36:31 - Feat.: - Title: Situáciu na železničnej trati na Spiši skomplikovali popadané stromy po búrke 03 - Modified: 2024-07-11 11:19:02 - Feat.: - Title: Železnice vyzývajú k opatrnosti pri pohybe v blízkosti železničných tratí. Upozorňujú aj na vandalizmus 04 - Modified: 2024-07-10 10:54:47 - Feat.: - Title: Vláda rozhodla, že viaceré úseky železničných tratí budú mať status strategickej investície 05 - Modified: 2024-07-08 16:00:00 - Feat.: - Title: Oblasť, o ktorú Moskva a Peking vedú tvrdý súboj. Rusko tu bolo hegemónom, ale Čína ho vytláča
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. júl 2024 02:02