StoryEditor

Národný dopravca pýta viac peňazí na trate

13.03.2018, 23:00
Doprava, Budovanie železníc je podľa ZSSK pomalé. Zaostávame najmä v investíciách do infraštruktúry.

Žiadne nové železničné trate, pomalá modernizácia či nulové investície do koľajovej dopravy v mestách a následný kolaps autodopravy. Takto vidia železničnú infraštruktúru na Slovensku zástupcovia španielskych, švajčiarskych aj slovenských osobných vlakových dopravcov. „Pridávanie ďalších cestných pruhov nie je možné, no napriek tomu investície do koľajovej dopravy stagnujú,“ tvrdí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Železničnej spoločnosti Slovensko Filip Hlubocký.

Podľa honorárneho viceprezidenta medzinárodnej spoločnosti zaoberajúcej sa koľajovou dopravou Union...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2018-06-28 05:55:54 - Feat.: 0 - Title: ZSSK testuje nový predajný systém a mobilnú aplikáciu Ideme vlakom
01 - Modified: 2022-06-21 08:44:55 - Feat.: - Title: V Británii sa začal najväčší štrajk železničiarov za posledných 30 rokov 02 - Modified: 2022-05-29 22:00:00 - Feat.: - Title: Andrej Danko je späť prvou triedou 03 - Modified: 2022-05-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Pochvala pre slovenské železnice 04 - Modified: 2022-05-12 13:23:58 - Feat.: - Title: „Je to ďalší klinec do rakvy.“ Dopravcovia odmietajú platiť za trakčnú energiu pre zbabraný tender 05 - Modified: 2022-05-08 21:24:50 - Feat.: - Title: Južná trať mala dostať klimatizované vozne za 30 miliónov. Opravovne však z biznisu so štátom cúvli
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
28. jún 2022 01:39