StoryEditor

Národný dopravca pýta viac peňazí na trate

13.03.2018, 23:00
Doprava, Budovanie železníc je podľa ZSSK pomalé. Zaostávame najmä v investíciách do infraštruktúry.

Žiadne nové železničné trate, pomalá modernizácia či nulové investície do koľajovej dopravy v mestách a následný kolaps autodopravy. Takto vidia železničnú infraštruktúru na Slovensku zástupcovia španielskych, švajčiarskych aj slovenských osobných vlakových dopravcov. „Pridávanie ďalších cestných pruhov nie je možné, no napriek tomu investície do koľajovej dopravy stagnujú,“ tvrdí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Železničnej spoločnosti Slovensko Filip Hlubocký.

Podľa honorárneho viceprezidenta medzinárodnej spoločnosti zaoberajúcej sa koľajovou dopravou Union International...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-07 18:49:18 - Feat.: - Title: Budapešť a Balaton vyhlásili za oblasť „železničnej katastrofy", viaceré hlavné trate sú vážne poškodené 02 - Modified: 2025-07-05 11:02:00 - Feat.: - Title: Vlakové trate by mali byť do konca roka pokryté mobilným signálom 03 - Modified: 2025-07-04 12:37:15 - Feat.: - Title: Železnice si po fiasku napravili karmu. Z Bruselu získali 130 miliónov eur, projekt na Liptove však neuspel 04 - Modified: 2025-07-03 11:41:13 - Feat.: - Title: EÚ investuje 2,8 miliardy do dopravy. Najviac pôjde na modernizáciu železníc, dočká sa aj Slovensko 05 - Modified: 2025-06-22 13:16:36 - Feat.: - Title: O linke Bratislava – Košice rokuje letisko aj s aerolinkou z Talianska (Brífing HN)
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
17. júl 2025 11:51