Arpád Érsek iba rok po vzniku novej vlády výrazne posunul dokončenie "nekonečnej" diaľnice. Podľa jeho slov by diaľnica mala plne slúžiť motoristom "do roku 2025 resp. 2026." Už teraz sa dá takmer s istotou povedať, že ani jeden s termínov sa nestretne s realitou.TASR/Martin Baumann
StoryEditor

Funkčných železníc u nás ubúda

15.05.2018, 00:00
Nové trate nestaviame, existujúce rekonštruujeme pomaly. Odborníkovi v postupe prác na našich železniciach chýba koncepcia.

Slovensko tvorí skupinu štátov s Bulharskom, Gréckom či Talianskom, kde z dlhodobého hľadiska dĺžka využívaných železničných tratí klesá. Európskymi ťahúňmi v budovaní nových koľajových spojení sú Španieli a Litovčania. Na porovnanie – zadlženosť Španielska je oproti Slovensku takmer...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
20. máj 2022 08:41