Arpád Érsek iba rok po vzniku novej vlády výrazne posunul dokončenie "nekonečnej" diaľnice. Podľa jeho slov by diaľnica mala plne slúžiť motoristom "do roku 2025 resp. 2026." Už teraz sa dá takmer s istotou povedať, že ani jeden s termínov sa nestretne s realitou.TASR/Martin Baumann
StoryEditor

Funkčných železníc u nás ubúda

15.05.2018, 00:00
Nové trate nestaviame, existujúce rekonštruujeme pomaly. Odborníkovi v postupe prác na našich železniciach chýba koncepcia.

Slovensko tvorí skupinu štátov s Bulharskom, Gréckom či Talianskom, kde z dlhodobého hľadiska dĺžka využívaných železničných tratí klesá. Európskymi ťahúňmi v budovaní nových koľajových spojení sú Španieli a Litovčania. Na porovnanie – zadlženosť Španielska je oproti Slovensku takmer dvojnásobná, v miere rastu HDP sú si krajin...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-12-06 08:38:10 - Feat.: - Title: Doprava v Bratislave sa spomaľuje, dôvodom sú viaceré kolóny 02 - Modified: 2023-12-04 14:38:09 - Feat.: - Title: EÚ chystá veľké zmeny: Digitálne „vodičáky“ a rozšírené vymáhanie zahraničných pokút 03 - Modified: 2023-11-30 17:49:15 - Feat.: - Title: Horské priechody Donovaly a Šturec pre nákladnú dopravu uzavreli 04 - Modified: 2023-11-30 13:07:40 - Feat.: - Title: Hlavná trať medzi Ruskom a Čínou je paralyzovaná. Ukrajinskí tajní mali udrieť v tuneli na Ďalekom východe 05 - Modified: 2023-11-28 14:24:26 - Feat.: - Title: Na juhu Slovenska sa vykoľajil vlak, na dôležitej trati prerušili dopravu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. december 2023 11:09