Arpád Érsek iba rok po vzniku novej vlády výrazne posunul dokončenie "nekonečnej" diaľnice. Podľa jeho slov by diaľnica mala plne slúžiť motoristom "do roku 2025 resp. 2026." Už teraz sa dá takmer s istotou povedať, že ani jeden s termínov sa nestretne s realitou.TASR/Martin Baumann
StoryEditor

Funkčných železníc u nás ubúda

15.05.2018, 00:00
Nové trate nestaviame, existujúce rekonštruujeme pomaly. Odborníkovi v postupe prác na našich železniciach chýba koncepcia.

Slovensko tvorí skupinu štátov s Bulharskom, Gréckom či Talianskom, kde z dlhodobého hľadiska dĺžka využívaných železničných tratí klesá. Európskymi ťahúňmi v budovaní nových koľajových spojení sú Španieli a Litovčania. Na porovnanie – zadlženosť Španielska je oproti Slovensku takmer...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-06-28 15:40:51 - Feat.: - Title: Plénum odmietlo návrh novely zákona o diaľničnej známke 02 - Modified: 2022-06-27 13:01:39 - Feat.: - Title: V Bratislave sa tvoria niekoľkokilometrové kolóny, tunel Sitina už sprejazdnili 03 - Modified: 2022-06-27 09:16:02 - Feat.: - Title: HN24: Tunel Sitina je momentálne uzavretý v oboch smeroch 04 - Modified: 2022-06-27 13:35:05 - Feat.: - Title: Vodiči pozor: pripravte sa na vyššie pokuty, môžete prísť aj o vodičák 05 - Modified: 2022-06-23 13:27:37 - Feat.: - Title: V premávke MHD v Bratislave nastane od júla viacero zmien
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
30. jún 2022 03:43