Hustejšia frekvencia železničnej dopravy bude stáť milióny.TASR
StoryEditorVlaky každé 3 minúty. Majú vyhnať z ciest kamióny
Ambície Bruselu, ktoré si stanovil na ceste za lepším životným prostredím, sú v slovenských podmienkach nateraz nereálne. Nepomôže ani zhustenie koľajovej prepravy.
Nákladná doprava putujúca viac ako 300 kilometrov sa má presúvať z ciest na železnice. Konkrétne tretina jej súčasného objemu, a to už do roku 2030. Takto to chce Brusel v mene kvalitnejšieho životného prostredia. Slovenské žele...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-20 10:50:18 - Feat.: - Title: Masívne opravy na tratiach prinášajú ovocie, hlásia železnice. Riaditeľ hovorí o historickom kroku vpred
02 - Modified: 2024-12-20 10:05:00 - Feat.: - Title: Elektromobily ekologickejšie ako spaľováky? Áno a výrazne, potvrdzujú vedci v štúdiách
03 - Modified: 2024-12-19 19:56:58 - Feat.: - Title: Petržalka sa dočkala. HN sa previezli električkou po novej trati, meškajúci projekt ide do finále (+video)
04 - Modified: 2024-12-19 13:01:54 - Feat.: - Title: Radar s umelou inteligenciou môže odhaliť opitých vodičov. Už sa testuje v prevádzke
05 - Modified: 2024-12-17 15:38:30 - Feat.: - Title: Dopravu v Bratislave a okolí komplikuje nehoda aj kolóny