Hustejšia frekvencia železničnej dopravy bude stáť milióny.TASR
StoryEditor

Vlaky každé 3 minúty. Majú vyhnať z ciest kamióny

11.10.2019, 00:00
Ambície Bruselu, ktoré si stanovil na ceste za lepším životným prostredím, sú v slovenských podmienkach nateraz nereálne. Nepomôže ani zhustenie koľajovej prepravy.

Nákladná doprava putujúca viac ako 300 kilometrov sa má presúvať z ciest na železnice. Konkrétne tretina jej súčasného objemu, a to už do roku 2030. Takto to chce Brusel v mene kvalitnejšieho životného prostredia. Slovenské žele...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-23 13:58:33 - Feat.: - Title: Stratení môžu zostať i skúsení vodiči. Tento kvíz preverí vaše schopnosti za volantom 02 - Modified: 2025-04-18 16:09:57 - Feat.: - Title: Poliaci kvôli slintačke a krívačke obmedzili dopravu zo Slovenska na svoje územie 03 - Modified: 2025-04-17 12:13:26 - Feat.: - Title: Lístky na vlak: Pri kúpe v pokladniciach už po novom zaplatíte poplatok naviac 04 - Modified: 2025-04-15 11:13:54 - Feat.: - Title: Poznáte vlaky podľa ich prezývok? Náš kvíz ukáže, či viete, kam ide Tatran, kde nestojí Kriváň a odkiaľ vychádza Metropol 05 - Modified: 2025-04-15 11:02:43 - Feat.: - Title: Nové ceny lístkov a poplatky pri ich kúpe na stanici: čo treba vedieť o zmenách pri ceste vlakom?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. apríl 2025 18:19