Intenzita dopravy, európsky rozmer a socioekonomické prínosy. Toto je mix, na základe ktorého rozhodlo ministerstvo financií s rezortom dopravy o postupnosti výstavby nových slovenských ciest.
„Nechceme stavať podľa politických zadaní, politických priorít alebo príslušnosti k regiónu,“ odkázal minister dopravy Andrej Doležal. Do prvej desiatky zoznamu sa tak dostala dostavba diaľnice D3 na Kysuciach, posledný článok D1 Hubová – Turany, ale aj rekonštrukcia ciest prvej triedy či severojužné prepojenie. Na prvej priečke sa umiestnil prekvapivo obchvat Levíc.
Levický obchvat predstavil Doležal ako najefektívnejší z viacerých stránok. Okrem odľahčenia hustej dopravy cez mesto by mal byť jeho prínos značný aj v porovnaní hodnoty za pen...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.