StoryEditor

Kríza mení nákupy. Slováci sa vrhli na jeden druh potravín

02.11.2020, 23:00
Ľudia zmenili svoje nákupné správanie a radšej nakúpia viac na jednom mieste. Na odbyt idú najmä trvanlivé produkty.

Návšteva supermarketu sa ešte na jar mohla zdať ako úplne bežná a jednoduchá vec. Pod ťažobou pandémie sa však zmenili tie najzákladnejšie veci. Bez rúška a dezinfikovaných rúk už nie je možné ani vstúpiť do predajne. Okrem dodržiavania rozstupov pripomína realitu aj plexisklo medzi zákazníkom a zamestnancom pri pokladnici. Napriek tomu zákazníkov to od návštevy neodrádza, práve naopak.


Nešpecializované predajne ako jediné od vypuknutia koronavírusu zaznamenávajú neustály rast tržieb. „Práve hypermarket...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-30 22:00:00 - Feat.: - Title: Čo spôsobí ďalšiu pandémiu? Poprední vedci sa zhodli na jednom víruse 02 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 03 - Modified: 2024-04-19 08:54:12 - Feat.: - Title: Obávaný vírus sa nebezpečne priblížil k človeku. Vedcov z WHO najnovší vývoj prekvapil 04 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 05 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. máj 2024 22:33