Firma naopak za rok získala 74 tis. zákazníkov fakturovaných služieb, pričom koncom tohto júna ich počet dosiahol 75 tis. Tretí mobilný operátor tak evidoval ku koncu júna tohto roka spolu 275 tis. aktívnych klientov.
"Aj po vyradení neaktívnych SIM kariet z roku 2007 a neplatičov držíme viac ako 5 % podiel na trhu aktívnych zákazníkov. Podľa najprísnejších štandardov máme 275 tisíc aktívnych klientov. 200 tisíc našich zákazníkov využíva predplatené služby a 75 tisíc paušálne," uviedol hovorca spoločnosti Telefónica O2 Slovakia René Parák.
České vedenie zároveň očakáva stabilizáciu miery odchodu zákazníkov. Slovenská pobočka vysvetľuje pokles zákazníckej bázy tým, že časť zákazníkov získaných počas úvodnej kampane v roku 2007 využívala služby O2 podľa očakávaní nepravidelne a limitovane.
Ostatní mobilní operátori doteraz údaje o počte zákazníkov ku koncu prvého polroka nezverejnili, trhové podiely ani celkovú penetráciu mobilných služieb preto zatiaľ nie je možné vypočítať. Na konci prvého štvrťroka pritom Orange Slovensko evidoval 2,863 milióna, T-Mobile Slovensko 2,173 milióna a Telefónica O2 Slovakia 287 tisíc aktívnych SIM kariet vo svojej sieti.
Telefónica na Slovensku pôsobí prostredníctvom divízie Telefónica O2 Slovakia s.r.o., ktorej licencia nadobudla platnosť 7. septembra 2006. V rámci medzinárodnej skupiny patrí Telefónica O2 Slovakia k skupine Telefónica O2 Europe.

