Ako v stredu na tlačovej konferencii uviedol podpredseda predstavenstva a prevádzkový riaditeľ Nay Ján Tomáš, spoločnosť nie je žiadnym virtuálnym operátorom, pretože si neprenajíma sieť, ale spolupracuje na službe s operátorom Telefónica O2 Slovakia. "Nie je našou ambíciou zničiť konkurenciu, ale našou ambíciou je ponúknuť čosi navyše," povedal predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Nay Peter Zálešák, pričom ako ďalej uviedol, v prvom roku by chceli touto službou osloviť približne 10 % členskej základne Nay klubu, ktorá momentálne dosahuje 450 tis. zákazníkov. Jednoduchá služba s jednotnou cenou za hovory do všetkých sietí, ktorá funguje na princípe predplatených kariet, je podľa neho určená primárne pre súkromnú sféru a to najmä násťročných a deti, a tiež pre členov klubu Nay. "Chceme našim zákazníkom ponúkať služby s pridanou hodnotou. Navyše toto oddelí elektrodom Nay od konkurencie," povedal Tomáš.
Stratégia spoločnosti Nay podľa jej generálneho riaditeľa smeruje v posledných rokoch k posilneniu služieb. "Situácia v posledných rokoch spôsobuje to, že produkty sú tlačené cenou dole, naše marže klesajú," uviedol Zálešák. Ako ďalej pokračoval, spoločnosť každým rokom potrebuje predávať stále viac, aby pokryla svoje náklady, pričom predaje majú svoje hranice. "Na to, aby to všetko mohlo fungovať, tak k produktom hardvéru pridávame služby. Toto je jedna z tých služieb, ktorá dopĺňa portfólio našich produktov," povedal Zálešák. S mobilným operátorom O2 sa spoločnosť Nay podľa slov Tomáša dohodla najlepšie a preto bude spoločne s ňou prinášať ďalšie akcie a výhody.
Podľa hovorcu operátora Telefónica O2 Slovakia Reného Paráka je Naymobile jeho partnerským produktom. "Je to nový spôsob distribúcie partnerskej služby prostredníctvom existujúcej zavedenej značky na slovenskom trhu," uviedol Parák pre agentúru SITA. Ako ďalej povedal, v rámci partnerstva so spoločnosťou Nay sa operátor dohodol na využívaní jeho služieb. "Súčasťou týchto služieb je aj využívanie národného roamingu, takže zákazníci využívajúci Naymobile budú môcť využívať plné pokrytie na celom území Slovenska," povedal Parák. Mobilný operátor Telefónica O2 Slovakia zatiaľ sama využíva službu národného roamingu, keďže vlastnou sieťou pokrýva približne 90 % obyvateľov SR, zvyšok prevádzky zabezpečuje prostredníctvom siete spoločnosti T-Mobile Slovensko. Ako Parák ďalej uviedol, služba Naymobile je ušitá na mieru zákazníkov Nay a ich potreby podľa segmentovej špecifikácie spoločnosti Nay.
Spoločnosť Nay, a.s. pôsobí na Slovenskom trhu od roku 1991 ešte ako veľkoobchodník a distribútor elektroniky. S maloobchodným predajom začala firma v roku 1992 a v roku 1998 prešla na koncept veľkoobchodných predajní. V roku 2005 vstúpil do podniku zahraničný investor Enterprise Investors, ktorý v obchodnej spoločnosti Nay odkúpil 47,7-percentný podiel v hodnote 17,5 mil. eur. V súčasnosti spoločnosť prevádzkuje 24 predajní v 22 mestách na Slovensku s celkovou predajnou plochou 30 tis. metrov štvorcových. Nay zamestnáva 996 zamestnancov a v minulom roku dosiahol obrat 229,9 mil. eur.

