StoryEditor

Známa slovenská značka odmieta spolupracovať. Zajovi hrozí vysoká pokuta

18.06.2021, 00:00
Spoločnosť Zajo Outdoor nepredložila správkyni konkurznej podstaty dôležité dokumenty potrebné na posúdenie kondície firmy. Jej veriteľom tak hrozí, že zostanú neuspokojení.

Keď 19-ročný Juraj Králik pred 25 rokmi rozbehol biznis s turistickými odevmi, bral ho iba ako privyrobenie popri štúdiu. Rýchlo však pochopil, že idea má väčší potenciál.

V HNtelevízii si pozrite príbeh značky Zajo:

Značka Zajo sa takmer okamžite dostala do povedomia milovníkov prírody, športu a aktívneho životného štýlu. Pozíciu jedného z najpopulárnejších hráčov v segmente sa jej podarilo udržiavať dlhé roky.

Vlani v máji však prišiel zlom. Juraj Králik poslal svoju firmu Zajo Outdoor do konkurzu, keďže sa mu nepodarilo uchrániť ju pred dosahmi koronakrízy.

Zákazníkov však ubezpečil, že brand ako taký na trhu nekončí. V tom mal zrejme pravdu – nákup v e-shope, ktorý prevádzkuje jeho ďalšia spoločnosť Zajo Design, je zatiaľ stále možný.

To však nezname...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-11-15 23:01:09 - Feat.: - Title: Prieskum: firmy zbytočne plytvajú peniazmi za energie, sú málo efektívne 02 - Modified: 2022-11-10 14:30:00 - Feat.: - Title: Firmy čoraz viac využívajú na prácu roboty. Aké funkcie majú? 03 - Modified: 2022-11-08 18:45:00 - Feat.: - Title: Správnym skladovaním tovaru môžete v biznise predstihnúť konkurenciu. Prinášame návod ako na to 04 - Modified: 2022-11-07 14:06:45 - Feat.: - Title: Tripartita sa dohodla na pomoci energeticky náročným podnikom. Týka sa to 50-tisíc zamestnancov, tvrdí Heger 05 - Modified: 2022-11-07 10:38:47 - Feat.: - Title: Vláda schválila novelu umožňujúcu dotovať vysoké ceny energií podnikov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. november 2022 09:07