StoryEditor

Prázdne regály môžu ľudí naučiť kupovať inde

27.01.2016, 23:00
Analytik spoločnosti Home Credit Michal Kozub

Hypernovu u nás pred časom kúpila slovenská sieť Terno Group. Niektoré prevádzky zavrela, iné stále fungujú. V tej najväčšej v bratislavskom Avione je však jeden druh tovaru rozťahaný po celej dĺžke regálov a celá predajňa pôsobí prázdno. Čo môže takáto situácia znamenať?

Vysvetlení môže byť viac. Jedno z nich je, že dochádza k vyjednávaniu nových podmienok s dodávateľmi, a tým pádom k dočasnému výpadku. Môže to byť i príprava na uzavretie niektorých prevádzok. To sa dozvieme s odstupom času. Tak či onak, zásadne to búra vzťah medzi zákazníkom a predajňou. To sa výrazne prejaví na celkových tržbách nielen v súčasnosti, ale aj do budúcnosti. Pokiaľ si ľudia budú musieť dočasne navyknú...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. apríl 2024 07:02