Pre nás na prvom mieste bude vždy človek a inzerenti prídu až potom. Nikdy používateľom nespôsobíme to, aby sme im zahltili nástenku reklamami, tvrdí Podolinský.
Je facebooková reklama pre slovenských podnikateľov atraktívna?
Je a môže byť, pokiaľ ju budú riadiť správne, pokiaľ sa budú riadiť tým, čo odporúčame.
Aký je momentálny záujem Slovákov o vaše služby?
Na Facebooku máme 2,3 milióna Slovákov. Vzhľadom na veľkosť je tento trh veľmi progresívny. Je tu veľa majiteľov smartfónov, veľa digitálne vzdelaných ľudí a ľudí vzdelaných v digitálnom online marketingu. Slovensko je z tohto hľadiska pre Facebook veľmi zaujímavý trh.
Koľko slovenských firiem momentálne inzeruje na Facebooku?
Určite sa budeme baviť o tisícoch. Inzerentov delíme na malých a stredných a tých, o ktorých sa staráme u nás v oddeleníglobalsales. Vglobalsales máme slovenských inzerentov s...
Zostáva vám 85% na dočítanie.