StoryEditor

Krčma i biznis. Dom je hlavne reklama

13.01.2014, 23:00
Analýza. Olympijské výbory potrebujú na reprezentačné stánky tisíce eur. Bez sponzorov sa nepohnú. Výsledky sú pritom rozpačité.

Miesto, kde sa oslavovali slovenské úspechy či sklamania. Kúsok domova pre slovenských športovcov, ale aj podnik pre vyvolených. Postavenie Slovenského olympijského domu je rozporuplné. Na jednej strane reprezentuje Slovensko ako krajinu a robí nám reklamu, na druhej strane ho najviac využívajú politici a predstavitelia zväzov. V mnohých prípadoch však ich stretnutia s reklamou krajine či biznis rokovaniami nemajú nič spoločné. „Dom má však zmysel. Z hľadiska krajiny je to najefektívnejšia forma prezentácie,“ ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-23 14:01:19 - Feat.: - Title: Na Slovensku podniká takmer trikrát viac mužov, ako žien 02 - Modified: 2024-04-22 17:32:51 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Multimiliónový biznis hlinikárov z Ľupče je zachránený. Dlhy majú splatiť najmä vďaka investíciám 03 - Modified: 2024-04-22 10:00:00 - Feat.: - Title: Kraľuje sociálnym sieťam a láka na extrémne zľavy. Za globálnym úspechom značky Shein sa však skrýva omnoho viac 04 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto! 05 - Modified: 2024-04-02 09:25:46 - Feat.: - Title: Apple sa chváli vnútornou pamäťou iPhonov. Tie však majú čo doháňať
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 13:02