StoryEditorPravidelné linky nie sú na Slovensku rentabilné
Ľubomír Krupár, bývalý riaditeľ Letiska Sliač, pre HN:
Na Slovensku sa nechce priznať, že organizácia pravidelnej linky je stratový podnik a zarábať sa dá iba cez sekundárne a terciárne príjmy, tvrdí pre HN Ľubomír Krupár.
Prečo letiská priznávajú podporu pravidelných liniek len nepriamo?
V roku 2011 sme prijali dohodu, že veci okolo financovania pravidelných liniek nebudeme medializovať. Ale vedeli sme, že je to otázka času, kedy to praskne.
Je podľa vás stratégia štátnej podpory letísk pre udržanie niektorých pravidelných liniek správna?
Rozhodne nejde o stratégiu. Je to skôr dôkaz neschopnosti vlády Slovenskej republiky pozrieť sa na problém z dlhodob...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2005-10-11 11:04:00 - Feat.: 0 - Title: Americká vláda znovu žiada od Pekingu zhodnotenie jüanu
01 - Modified: 2024-10-07 04:48:22 - Feat.: - Title: Irán zrušil obmedzenia a obnovil letovú prevádzku
02 - Modified: 2024-08-21 16:37:18 - Feat.: - Title: Letisko v Murmansku opäť funguje, ukrajinský dron bol zostrelený pri základni bombardérov
03 - Modified: 2024-08-21 10:16:18 - Feat.: - Title: Rezort dopravy bude môcť kúpiť pozemky pod letiskami a prenajať ich leteckej spoločnosti, rozhodla vláda
04 - Modified: 2024-08-15 07:47:13 - Feat.: - Title: Na viacerých letiskách v Nemecku prerušili prevádzku, klimatickí aktivisti podnikali protestné akcie
05 - Modified: 2024-08-06 09:48:03 - Feat.: - Title: Zisk najväčšieho nemeckého prevádzkovateľa letísk vzrástol o takmer 90 percent