Zuzana Menčlová Hrnčiarová, čitateľka HN
Ak mám ísť 190 kilometrov, tak ešte prejdem do Rakúska. Oplatí sa mi zaplatiť za benzín a ušetriť na cene tovaru. Takže taký názor zo stredného Slovenska.
Kristína Köszeghyová, čitateľka HN
Jedno obchodné centrum za druhým, ako by to nebolo jedno. Budem rada, že sa tam v tých Voderadoch či kde tlačenice nezúčastním.
Pavol Angyal, čitateľ HN
Tento outlet musí skrachovať. Svojho času som s jedným investorom riešil možnosť výstavby outletu v tejto lokalite (Senec – Trnava). A bolo mi oznámené: nevyhovuje, pretože pri danej kúpnej sile je potrebné, aby takéto obchody boli od seba vzdialené minimálne 150 km a mali v spádovej oblasti 100 kilometrov aspoň tri milióny obyvateľov a pri nižšej kúpnej sile sa táto oblasť zväčšuje. Pričom mi pripomenul, že Bratislava, kde je kúpna sila najvyššia, je v spádovom území Parndorfu, kam sa človek z Bratislavy dostane ľahšie ako do Senca.
Marek Kováčik, čitateľ HN
Môj názor – zbytočne investované peniaze. Ten outlet bude o ničom a do piatich rokov skrachuje. Dôvod? Nebude môcť konkurovať Parndorfu, pretože ceny budú vyššie. Máme vyššiu daň vo všetkom, nižšie budú platy zamestnancov ako v Parndorfe, čo sa automaticky odrazí na prívetivosti predavačov k zákazníkom, ochote pracovať. A najhlavnejšie, budú to samé „fake“ veci, pretože originál sem značky nikdy nepošlú.
Ivana Ďurovková, čitateľka HN
Ja sa stále čudujem, že ľudia ešte nakupujú „značkové“ veci na Slovensku. K nám sa totiž tovar dostáva tri sezóny „po“, reklamácie sú prakticky nemožné a ceny nehorázne. Viď napríklad Spordirect v Bratislave, kde sú ceny o 30 percent vyššie oproti Anglicku.
Milan Zelo Zelenka, čitateľ HN
Ak bude krajší, lepšie služby a ceny ako konkurencia, tak áno, ale to asi nebude, takže odpoveď je nie.