Tlačiarenský biznis už dávno nie je iba o najmodernejších technológiách, strojoch a postupoch. Pomaly sa do tohto odvetvia tlačia online systémy objednávania a dôraz sa kladie aj na personalizáciu tlače, kde vynikne kreativita tlačiara a osobnosť zákazníka. „Každý dostáva obálky s účtami. Všetky sú rovnaké a vyhadzujeme ich. Ak by boli personalizované, mali by pre zákazníka väčšiu hodnotu,“ hovorí Martin Bělík, kreatívny riaditeľ DataLine Technology.
Práve o nových trendoch v polygrafickom podnikaní diskutovali účastníci minulotýždňovej odbornej konferencie Printprogress 2016, ktorú spoluorganizovali Mafra Slovakia a spoločnosť Veldan.
Online budúcnosť
Jedným z jasných trendov v tlačiarenskom biznise je prepájanie printu s online technológiami. Dnes už je bežné, že zákazník si zadá svoje požiadavky na tlač cez internet. Pošle tlačiarovi podklady na knihu napríklad v PDF formáte a príde si do tlačiarne po hotovú knihu.
V budúcnosti sa však pôjde v pr...
Zostáva vám 85% na dočítanie.