Preslávili ste sa tvrdením, že dve tretiny manažérov zlyhávajú pre slabú efektivitu. Prečo je to tak?
Ľudia sa často dostávajú do rozhodujúcich pozícií ani nie tak vďaka tomu, čo dokážu spraviť, ako skôr koho poznajú. Výsledkom je fakt, že mnohí manažéri na vysokých postoch sú neefektívni, pretože nie sú schopní alebo ochotní vziať si k sebe tých správnych ľudí. Dôvodom slabých výkonov spoločnosti sú tak najmä osobnostné chyby manažérov. Jednoducho nedokážu budovať tím a nedosahujú výsledky.
Spolupracovali ste s veľkými koncernmi ako Boeing, BP alebo Delta Airlines. Môžete sa podeliť o vašu skúsenosť s týmito gigantmi?
Raz som pracoval s manažérskym tímom, ktorý riadil operácie leteckej spoločnosti Delta Airlines na veľkom letisku. Tento tím dohliadal na 260 ľudí, ktorí predávali letenky, starali sa o check-in či batožinu, prevádzkovali terminály a zabezpečovali dopĺňanie paliva či ďalší servis lietadiel 24 hodín sedem dní v týždni. Tím na tomto konkrétnom letisku bol úplne ro...
Zostáva vám 85% na dočítanie.