Čínske mixovanie komunizmu s kapitalizmom má ďalší skvelý výsledok. Istá firma sa rozhodla upevniť vlastenectvo mladých ľudí tým, že im vo videohrách ponúkne domáce vzory. Zatiaľ sa totiž najväčšej popularite tešili hrdinovia hier pochádzajúci z Japonska či Južnej Kórey.
Skvelým námetom na počítačovú hru by boli slovenskí prezidenti. Schizofrenická hra Tiso by Židov posielala do koncentračných táborov a zároveň ich zachraňovala, Husák by ako politický väzeň chodil po hraničných priechodoch a zatváral závory, jazyková hra Kováč by mladých poučila o slovenských nárečiach, hra Schuster by mohla byť karaoke, hra Gašparovič by trénovala umenie prežiť za každých okolností.
Za Stalina by sa hlavnou zábavkou pre deti určite stala hra s mladým udavačom Pavlikom Morozovom, aby deti vedeli, že záujmy štátu a strany stoja nad záujmami rodiny. To si trochu neskoro uvedomil aj nedávno odstúpivší slovenský minister. Aj jeho si môžeme zaradiť medzi čelných kandidátov na hrdinov slovenských videohier. Hra s názvom Dzurindovi odpadlíci by mohla predstaviť plejádu odstúpivších ministrov a ich rozmanitých zábaviek, level s názvom Kaník by patril medzi najvyššie a zvládli by ho iba hráči ovládajúci dialektiku. Nad ním by bola už iba úroveň s názvom Rusko.
StoryEditor
Digitálni hrdinovia
Čínske mixovanie komunizmu s kapitalizmom má ďalší skvelý výsledok. Istá firma sa rozhodla upevniť vlastenectvo mladých ľudí tým, že im vo videohrách ponúkne domáce vzory.