StoryEditor

Asistenčné služby

08.06.2004, 00:00

Asistenčné služby predstavujú jeden z najdôležitejších prvkov pri cestovnom poistení. Ich hlavnou úlohou je poskytnúť pomoc v prípade núdze poisteného. Asistenčná kancelária môže turistovi poradiť hlavne znalosťami lokálnych zdravotníckych zariadení. Môže odporučiť najlepšieho lekára alebo nemocnicu pre dané ochorenie či úraz. Zabezpečí prepravu do zdravotníckeho zariadenia a umiestnenie pacienta. "Takisto sleduje postup liečby," spresnila Oľga Brnková z poisťovne Generali. V prípade potreby môže zorganizovať príchod lekára -- špecialistu či konzultácie miestnych zdravotníkov so slovenským lekárom. Súčasťou poskytovaných služieb je aj informovanie rodiny chorého. V prípade nutnosti zabezpečí prevoz na Slovensko. Ak je potrebná právna ochrana, kancelária zabezpečí tlmočníka, advokátske služby či zaplatenie kaucie a zastupovanie v občiansko-právnom spore. Ak poistka kryla riziko straty dokladov, možno očakávať pomoc aj vo vystavení a doručení náhradných dokumentov.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/osobne-financie, menuAlias = osobne-financie, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. december 2025 10:59