Miriam Fuňová, hovorkyňa Slovenskej sporiteľne
V súčasnosti neplánujeme meniť výšku aktuálnych poplatkov. V priebehu posledného roka sme klientom vyšli v ústrety niekoľkými zmenami v poplatkoch: znížili sme poplatok za prijatie peňazí na účet z 5 Sk na 3 Sk, zrušili sme všetky poplatky v rámci produktu povolené prečerpanie k bežnému účtu a zrušili sme poplatok za výber hotovosti z bankomatov štyroch zahraničných bánk skupiny Erste Bank (dovtedy bol poplatok za túto službu 34 korún).
Miroslava Remenárová, hovorkyňa Istrobanky
Naša banka pravidelne prehodnocuje svoju obchodnú politiku v nadväznosti na sadzobník poplatkov. Poplatky definujeme jednoznačne, bez rozpätí, aby klient transparentne videl všetky náklady spojené s produktmi a službami. O zmenách ich informujeme najneskôr 15 dní pred ich účinnosťou na svojich webových stránkach, ako aj na všetkých 60 obchodných miestach. V súčasnosti ponúkame klientom, ktorí sa rozhodnú pre zmenu svojej banky, že všetky poplatky spojené so zrušením ich starého účtu v inej banky uhradíme a v prípade jeho záujmu toto zrušenie aj administratívne vybavíme.
Štefan Pogány, riaditeľ odboru marketingu a komunikácie v OTP Banke
Súčasná výška poplatkov súvisiacich s vedením účtu fyzických osôb je primeraná nákladom súvisiacim s vedením účtu a realizáciou jednotlivých typov operácií. Z tohto dôvodu v súčasnosti neuvažujeme o znižovaní poplatkov.
Ondřej Heřman, riaditeľ Divízie marketingu, Poštová banka
Zmeny poplatkov v najbližšom období budú odrážať vývoj v oblasti bankového sektora a taktiež vývoj nákladov súvisiacich so zabezpečením realizácie jednotlivých produktov a služieb.