V posledných rokoch sa stretávame s internetom na každom kroku. Médiá takmer každodenne prinášajú informácie o nových možnostiach a čoraz rýchlejších spojeniach. Z internetu sa stáva nielen komunikačný, ale aj predajný kanál. Zatiaľ čo banky začínajú túto možnosť využívať, v oblasti poistenia sa o nejakom "boome" nedá hovoriť.
Podľa názoru člena predstavenstva poisťovne Generali Miloša Kmetyho sa nepredpokladá v tejto oblasti radikálna zmena. Situácia je daná podľa neho samotným charakterom služby. Klienti sa potrebujú s niekým osobne porozprávať o detailoch poistenia. Najľahšie sa dá prostredníctvom virtuálnej siete poistiť cestovné poistenie. Poisťovňa totiž nepotrebuje toľko údajov ako pri iných poistkách a zmluvy sú viac štandardizované. Význam takéhoto spôsobu by mohol rásť vtedy, ak občan musí náhle odcestovať. Ako povedal Kmety, aj v takejto situácii je prínos internetu otázny. Mnoho ľudí má totiž uzavreté ročné poistné, alebo je cestovné poistenie súčasťou jeho bankomatových kariet.
StoryEditor

