Najväčší japonský výrobca pneumatík Bridgestone za deväť mesiacov tohto roka (k 30. septembru) medziročne zvýšil svoj prevádzkový zisk o 11 percent zo 138,30 na 153,48 miliardy jenov, čo je v prepočte 42,9 miliardy Sk. Prevádzkový zisk na kľúčovom americkom trhu v tomto období stúpol o 57 percent na 41,02 miliardy jenov. Bridgestone je po francúzskej spoločnosti Michelin druhým najväčším svetovým výrobcom pneumatík. Japonský koncern aj naďalej očakáva celoročný prevádzkový zisk vo výške 198 miliárd jenov, zvýšil však prognózu čistého zisku z pôvodných 163 na 180 miliárd jenov. Koncern minulý mesiac informoval o agresívnom trojročnom investičnom programe v hodnote 5,2 miliardy dolárov, ktorý má pomôcť zvýšiť globálnu produkciu. Bridgestone chce do roku 2008 predstihnúť Michelin a stať sa trhovou jednotkou.