Aj jeho prostredníctvom si tu chce vybudovať ešte silnejšiu pozíciu na trhu. V predaji svojich produktov spoločnosť deklaruje dvojciferný medziročný rast.
Aké sú plány
Výrobky sú po celom území Slovenska distribuované prostredníctvom 7 000 distribútorov, ktorí môžu začať predávať po zaplatení vstupnej investície. Ide o 1 500 korún, za ktoré dostanú aj základnú štartovaciu súpravu.
U nás je však už silná konkurencia firiem značiek Avon či Oriflame. "Nepopieram, tieto značky sú veľmi silným konkurentom v tomto type predaja. My sa však zameriavame najmä na skupinu ľudí s vyšším finančným príjmom," odpovedá pre HN Ján Stránský, manažér spoločnosti pre vonkajšie vzťahy.
Spoločnosť neplánuje zviditeľniť sa prostredníctvom reklám uverejnených na najnavštevovanejších internetových portáloch či v televíziách.
Neplánuje ani zriadenie imidžovej kamennej prevádzky. "Na predaj budeme využívať iba distribútorov Amway," potvrdzuje Dalibor Salay, produktový koordinátor spoločnosti.
Firma u nás odštartovala svoju činnosť v roku 1994 a v súčasnosti je dcérou americkej firmy Alticor. Pôsobí na celom území Európskej únie, nie je však prítomná na trhoch vo viacerých krajinách východnej Európy. "Pre nás je veľmi dôležité, aká je spoločenská, politická a hospodárska situácia v danej krajine. Preto sa napríklad do krajín, ako sú Srbsko či Čierna Hora, momentálne nechystáme, avšak pôsobíme už napríklad v Chorvátsku," odpovedá Stránský.
Aké výhody má priamy predaj
"Rozdiel v menšej kúpyschopnosti vidieka oproti mestu tu je, no "práve to je výhodou priameho predaja a školených distribútorov, ktorí ponúkajú viac ako 450 výrobkov a niekoľko výrobných radov prípravkov nielen z kozmetiky, ale aj zo sortimentu výrobkov starostlivosti o pleť a telo či výživových doplnkov. Zároveň sa tak budeme snažiť, aby sa v budúcnosti rozdiel výrazne zminimalizoval. Taktiež vidiek je z hľadiska rozvoja predajnosti čoraz viac príťažlivým," dodáva Stránský.
Momentálna výrobná cena pleťového krému je 6 500 korún, predávať sa bude o viac ako 2 000 korún vyššie. Informácie o predpokladanom predaji nového výrobku v tomto roku spoločnosť nezverejnila.
