SkyEurope predala pred svojím krachom približne štvrť milióna letov, ktoré sa už neuskutočnia. Títo klienti pritom nemajú istotu, že sa k svojim peniazom, ktoré za letenky zaplatili, vôbec niekedy dostanú. Najlepšie sú na tom tí, ktorí platili kreditkou. "Ak ste použili pri platbe za letenku SkyEurope kreditnú kartu, prosím, obráťte sa na príslušnú banku, ktorá vám kreditnú kartu vydala, a uplatnite si náhradu za neuskutočnené lety SkyEurope," radí spoločnosť svojim zákazníkom. Tí, čo si objednali letenku cez cestovnú kanceláriu, mali by sa obrátiť na ňu. Najmenšie šance na vrátenie peňazí majú klienti, ktorí za letenku zaplatili priamo SkyEurope prevodom na účet alebo v hotovosti.
"Zákazníkom, ktorí si u nás zakúpili letenky od spoločnosti SkyEurope, sme pripravení vrátiť poplatok za vystavenie letenky. S požiadavkou na vrátenie peňazí od leteckej spoločnosti sa obrátime na správcu reštrukturalizácie leteckej spoločnosti," informuje marketingový špecialista predajcu leteniek Pelikan Lukáš Švaro.
Cestovné kancelárie, ktorých klienti mali cestovať skrachovanou spoločnosťou, zabezpečujú svojim zákazníkom náhradnú dopravu. Pomôcť by mali aj poisťovne, v ktorých mali cestujúci uzatvorenú cestovnú poistku.

