General Motors Corp. pristrihol krídelká nezávislému postaveniu svojich európskych automobiliek, keď koncentroval moc do jedného sídla na kontinente -- do Zürichu. Spoločnosť ubezpečila, že nezatvorila žiadne závody ani neznížila počet pracovníkov, aby vrátila svoje európske podniky do ziskového pásma. V pláne spoločnosti sa uvádza, že Fritz Henderson, ktorý sa len pred mesiacom dostal na čelo operácií v Európe, bol vymenovaný za predsedu General Motors Europe. Jeho priamym zástupcom sa stal terajší šéf najväčšej divízie Adam Opel AG Carl-Peter Forster. Spoločnosť sa snaží zaviesť jednotnú identitu General Motors Europe previazaním divízií Opel, Vauxhall a Saab. Najväčší výrobca áut na svete odobral jednotlivým značkám právomoci v kľúčových funkciách ako financie, technika, nákup, výroba, marketing a plánovanie a presunul ich do sídla v Zürichu. Vytvoril aj jednotný celoeurópsky dizajnérsky tím, ktorý bude pracovať pre všetky tri divízie.