Objem peňazí, ktorý dnes veľké firmy míňajú na marketing, sa môže zdať prehnaný. Je to však len dôsledok toho, že v porovnaní s predchádzajúcimi dekádami sa snažia osloviť potenciálnych zákazníkov na mnohých úrovniach. Webové stránky, sociálne siete a internetové vyhľadávače spôsobili, že marketingu firiem sme dnes vystavení prakticky neustále. Tradičná inzercia v novinách a televízii, samozrejme, pretrváva, no ťažisko reklamy sa presúva online. Dôvod je jednoduchý. Firmám aj zákazníkom vyhovuje čo najjednoduchší spôsob kúpy služby či produktu. V ideálnom prípade by malo stačiť len niekoľko kliknutí.
Tieto nové druhy marketingu sú však obzvlášť dôležité pre spoločnosti, ktoré chcú expandovať. Vďaka nim si totiž môžu nájsť zákazníkov aj na trhoch, kde to pre ne predtým nebolo možné. Kvalitný marketing sa tak okrem tradičnej snahy odlíšiť značku a zvýšiť predaj stáva čoraz dôležitejšou súčasťou biznisu. Prinášame vám rebríček piatich spoločností, ktoré túto výzvu berú vážne a na marketing míňajú rekordné sumy.
StoryEditor
Tieto spoločnosti neprehliadnete. Na reklamu míňajú miliardy
Do reklamy investujú miliardy dolárov. Chcú osloviť čo najviac potenciálnych zákazníkov. Pozrite si rebríček firiem, ktoré na reklame nešetria.