Internetová televízia Netflix usiluje o svoju doteraz najväčšiu akvizíciu, ponúka vyše 300 miliónov dolárov za spoločnosť Regency Outdoor Advertising, ktorá vlastní billboardy po celom Los Angeles vrátane legendárneho bulváru Sunset Strip.
Uviedla to agentúra Reuters s odvolaním sa na informované zdroje. Netflix je ale len jedným zo záujemcov.
Spoločnosť Regency Outdoor je vo vlastníctve bratov Draka a Briana Kennedyovcov.
Okrem hollywoodskych ikon má billboardy tiež na losangeleskom medzinárodnom letisku, pri hlavných diaľniciach a pri baseballovom štadióne Los Angeles Angels.
V rámci boja o predplatiteľa s technologickými firmami, ako je Amazon, Hulu a Facebook, ale aj s tradičnými firmami ako Walt Disney, spoločnosť Netflix tento rok zvyšuje výdavky na marketing na svoje pôvodné relácie na dve miliardy dolárov. Svojim akcionárom oznámila, že tento rok tieto náklady porastú "o niečo rýchlejšie" ako príjmy.
Prvou známou akvizíciou spoločnosti Netflix bola minuloročná kúpa komiksového vydavateľa Millarworld.
Tento rok plánuje Netflix do tvorby televíznych programov investovať až osem miliárd dolárov. Väčšina z nich cieli na zahraničných divákov. Tí vlani prvýkrát čo do počtu predbehli predplatiteľov v USA, teraz zaberajú asi 53 percent členskej základne. Vysielanie Netflix je dostupné vo viac ako 190 krajinách.