Facebook, v preklade kniha tvárí, začal bez toho, aby mal našliapnuté sa zaradiť medzi top technologické giganty. Na internátnej izbe prestížnej univerzity si jeden jej študent raz zmyslel, že zlepší tradičné školské „facebooky“, tvorené iba fotografiami a základnými informáciami o študentoch. Mark Zuckerberg však 4. februára 2014 vytvoril legendu, ktorú najprv prevzali aj iné americké univerzity, potom sa začali pridávať firmy, až sa prístup otvoril pre všetkých. Slováci sa „facebook-pozitívnymi“ stali v roku 2009. A nastala revolúcia na poli komunikácie, reklamy aj životného štýlu. Pre niektorých sa modré okno stalo také bežné, ako si ráno zaliať kávu. HN sa v otázkach a odpovediach pozreli na to, ako Facebook ovplyvnil správanie používateľov, akým najväčším kauzám čelil a ako sa vyrovnal s prijatím nariadenia GDPR.
1. Ako zmenil komunikáciu ľudí?
Či už hovoríme o generácii X, Y či Z, alebo o technologicky menej gramotnej časti populácie, Facebook ovplyvnil šírenie informácií. Týka sa to komunikácie s priateľmi či rodinou, komunitou, ktorej sme členom, alebo tou, s ktorou iba vstupujeme do diskusie pod príspe...
Zostáva vám 85% na dočítanie.