Článok vznikol v spolupráci s VÚB bankou.
- Koľko ľudí zamestnáva VÚB banka v pobočkách a koľko ich aktuálne potrebujú?
- Pobočky sa menia na priateľský a prozákaznícky priestor, kde klientom ponúknu aj kávu.
- Tradičné predstavy o nudnej práci klientskeho pracovníka už neplatia, čoraz viac sa rozvíja poradenstvo. Bankár pracuje s veľkým množstvom produktov. Zároveň procesy maximálne zjednodušujú.
- Zamestnancov sa snažia motivovať rôznymi spôsobmi. Pomáha im v tom aj „tajná ingrediencia“.
- Jedným z benefitov práce v bankovníctve je nadobudnutie finančnej gramotnosti, zamestnanci získavajú životnú školu v oblasti financií, ktorá im pomôže zabezpečiť si budúcnosť.
- Banka testovala rôzne spôsoby flexibility práce. Pre špecializované pozície zaviedli online stretnutia s klientmi. Zamestnanci ich môžu absolvovať aj z domu. Rozšírenú flexibilitu práce bude VÚB banka implementovať od januára 2025.
- Nových kolegom pomáhajú zvládnuť adaptačné obdobie pomocou systému mentoringu. Nastavili pre nich aj adaptačný bonus a zaviedli kvartálne rozhovory. Od nováčikov získajú spätnú väzbu o tom, či sa im darí, v čom im treba pomôcť alebo ich podporiť. Uchádzačovi, ktorý nemá predchádzajúce skúsenosti z bankovníctva, trvá adaptačné obdobie minimálne šesť mesiacov.
- Ak Vás zaujala možnosť kariéry vo VÚB banke, informácie o otvorených pozíciách či benefitoch nájdete TU.
Viac sa dozviete v podcaste. S Draganou Smolovič sa rozprávala moderátorka Dana Brixová.