StoryEditor

Softvér na riadenie firmy

26.02.2002, 23:00

"Vybudovaná celosvetová sieť partnerov je jedným z našich najväčších aktív. Vedomosti partnerov o potrebách ich zákazníkov robia z Navision riešení samozrejmú voľbu pre stredne veľké a veľké spoločnosti," vyhlásil na nedávnej tlačovej konferencii v Bratislave Petr Hájek, výkonný riaditeľ Navision pre Čechy a Slovensko. Spoločnosť Navision, po dobrých minuloročných výsledkoch predovšetkým na českom, ale aj na slovenskom trhu, zavelila do ofenzívy. Príjmy z licencií produktov spoločnosti Navision sa vo fiškálnom roku 2000/2001 celosvetovo zvýšili o 18,7 percenta. Celkové tržby spoločnosti tvorili v tomto období 178 mil. USD, v porovnaní s obdobím 1999/2000, kedy to bolo 149 mil. USD. Podľa spoločnosti Gartner Dataquest je Navision piatym najväčším dodávateľom komplexných podnikových riešení v Európe, v globálnom meradle je asi na desiatom mieste.
Hodnota licencií a maintenance Navision umiestnených na slovenskom trhu v roku 2000 tvorila približne 10 miliónov korún. V roku 2001 táto hodnota dosiahla takmer 100-percentný nárast a celkovú hodnotu 20 mil. Sk. Poslaním Navision na Slovensku a v Českej republike je pomáhať stredne veľkým spoločnostiam v ich rozvoji a raste. Navision prostredníctvom partnerov dodáva moderné softvérové riešenia, ktoré zjednodušujú a zefektívňujú chod spoločností a tým prispievajú k zvýšeniu konkurencie schopnosti a dosiahnutiu ich dlhodobej prosperity. Navision svoje riešenia dodáva hlavne prostredníctvom certifikovaných partnerov, ktorí majú všetky nástroje k tomu, aby ich prispôsobili potrebám svojich zákazníkov. Partneri tak môžu na lokálnej úrovni využiť globálne znalosti, získané pri implementáciách po celom svete. Aplikácie používa v 94 krajinách sveta vyše 130 000 zákazníkov, čo predstavuje okolo 900 000 používateľov. O týchto zákazníkov sa stará vyše 2250 implementačných partnerov.
Navision má v Českej republike a na Slovensku zastúpenie od roku 1993. Odvtedy získal vyše 470 zákazníkov, o ktorých sa stará takmer 500 certifikovaných profesionálov v tridsiatich Navision Solution Centrách. Navision na Slovensku predal 14 licencií a v Českej republike 70 (v roku 2000 to bolo spolu 63). Predaj licencií priniesol Navision približne 1500 nových používateľov. K úspechom Navision patrí aj predaj štyroch systémov, každý s vyše 100 používateľskými zákazníckymi systémami.
"Globálna vízia spoločnosti Navision je postavená na piatich firemných hodnotách, ktoré vo všetkých ohľadoch odrážajú naše produktové a obchodné postupy a sú presadzované a lokálne implementované prostredníctvom partnerov na celom svete," povedal o firemnom globálnom prístupe, raste, integrite, jednoduchosti a nadšení Petr Hájek, výkonný riaditeľ spoločnosti Navision pre ČR a SR.
"Budeme sa aj naďalej snažiť zostať vedúcim poskytovateľom komplexných podnikových riešení a budeme tak pomáhať spoločnostiam na celom svete na ich ceste k dosiahnutiu trvalého rastu."
Navision riešenia a ich podnikový postoj sú presadzované po línii "od účtovníctva pre malé firmy po komplexné podnikové riešenie".
Systémy Navision sú skutočne integrované produkty, ktoré pokrývajú celú škálu firemnej komunikácie -- ako
klasické ERP funkcie, tak aj CRM a spoluprácu cez internet - všetko plne integrované (správa financií, výroba a distribúcia, spolupráca dodávateľských reťazcov, riadenie vzťahov so zákazníkmi, podniková analýza, riadenie ľudských zdrojov).

25. máj 2022 21:25