StoryEditorNa začiatku boli webové stránky. A na konci zahraničná pobočka
V regióne vnímal nedostatok kvality v oblasti internetovej reklamy. A začal na tom stavať.
Ostal na východe, lebo sa tam narodil a vyštudoval. Keď chcel začať podnikať a rozhodoval sa pre odvetvie, založil spoločnosť venujúcu sa online reklame. „Začínal som z domu tým, že som si tvoril vlastné webové stránky. Potom sa mi začali ozývať spoločnosti, ktoré mali záujem o reklamu na týchto stránkach. Začal som sa tak zaujímať o to, ako zvýšiť návštevnosť týchto webov,“ hovorí pre HN Peter Šoltés, výkonný riaditeľ firmy Promis...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2007-01-04 15:20:00 - Feat.: 0 - Title: Podľa guvernéra ČNB sú pravidlá pre prijatie eura zastarané
01 - Modified: 2014-11-24 22:00:01 - Feat.: - Title: Košické letisko chce priamu linku do Egypta. Aj do Düsseldorfu.
02 - Modified: 2014-11-24 22:00:01 - Feat.: - Title: Cestná sieť a pozícia „druhých huslí“. Aj toto sú problémy Košického kraja
03 - Modified: 2014-11-24 22:00:01 - Feat.: - Title: Vedú lekári, prírodovedci a právnici. Darí sa aj IT
04 - Modified: 2014-11-24 22:00:01 - Feat.: - Title: Zamestnanosť stúpa nielen vďaka IT. Šanca sa otvára aj pre hutníctvo
05 - Modified: 2014-11-24 22:00:01 - Feat.: - Title: Na východe sa darí najmä službám. Podniky pribúdajú aj v obchode