StoryEditor

Férová firma prežije. Ľudia ju ocenia

25.06.2014, 00:00

Prečo je také ťažké presvedčiť svet podnikateľov alebo vládu, aby sa spojili a spolupracovali s firmami, ktoré chcú poskytovať služby komunite a vyvolať pozitívnu zmenu? Ako prekonať nechuť investovať do zámeru, kde nie je na prvom mieste zisk? V tomto príspevku sa pokúsim nájsť odpovede na tieto otázky, ktoré zaujímajú mojich čitateľov.

Zisk nie je jediný

Podnikanie zvyklo žiť vo svojom nekompromisnom svete, kde zisk bol jediným cieľom. Veci sa však rýchlo menia. Pre ľudí je už jednoduchšie rozpoznať, ktoré firmy presadzujú zisk za každú cenu od tých, čo sa správajú eticky. Podľa tohto kritéria sa aj rozhodujú. Z toho vyplýva, že z dlhodobého hľadiska práve férovo podnikajúce podniky majú vyššiu šancu prežiť a rozvíjať sa....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = komentare/komentare, menuAlias = komentare, menuRouteLevel0 = komentare, homepage = false
03. máj 2024 20:13