Nový rok je teraz už dosť starý na prvé bilancovanie. Ako takmer každý, i tento sa začal rekordmi. Nevídané rozmery dosiahol po sviatkoch počet návštev u rozvodových právnikov, rovnako ako počet porušených predsavzatí a kíl na váhe. A tomu zodpovedá obľúbenosť takzvaných zdravých, detoxikačných drinkov v prvých týždňoch roka.
Tahitian Noni, výrobca nápojov Hiro, napríklad tvrdí, že „existuje len veľmi málo firiem, ktoré dokážu súperiť s hyperrýchlym rastom značky Tahitian Noni“. Vraj ani koncerny ako Pepsi alebo Coca-Cola nedokázali v prvých rokoch svojho podnikania „dosiahnuť náš obrat ani čiastočne“. Viacero druhov Hironápoja s „noni“ dostať v Nemecku a ďalších 70 krajinách. Vychvaľované ú...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.