StoryEditor

Návrat smernice o euro-banánoch

08.06.2017, 00:00

Každý, kto chce byť úspešný, musí robiť všetko pre to, aby zákazníkovi dodal ten najlepší spotrebiteľský zážitok. Na to, aby sa odlíšil od ostatných, sú tu značky. To je jediné, čo zostane podnikateľovi, keď mu zhorí fabrika.

Aktuálna téma porovnávania zloženia výrobkov tej istej značky na rôznych trhoch EÚ ani zďaleka nehovorí o tom, či samotný výrobca dodržiava všetky pravidlá hry počas toho, ako súťaží o čo najvyššiu spokojnosť zákazníka na konkrétnom trhu. Použijúc obraz z cyklistiky, kde vždy ide o tú istú značku tímu a toho is...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-15 22:00:00 - Feat.: - Title: Hon na ukrajinských Švejkov. Je správne poslať mužov zo zahraničia domov do vojny? 02 - Modified: 2024-05-15 16:00:00 - Feat.: - Title: Ako to bude ďalej s vojnou na Ukrajine v dlhšej perspektíve 03 - Modified: 2024-05-08 22:00:00 - Feat.: - Title: Kedy do útoku? Americkí bezpečnostní analytici sa sporia, kedy má Ukrajina prejsť do protiofenzívy 04 - Modified: 2024-03-27 23:00:00 - Feat.: - Title: Čaká sa na objav. Čo bude prelomová zbraň, ktorá rozhodne vojnu na Ukrajine? 05 - Modified: 2024-03-25 10:01:42 - Feat.: - Title: TROŠKA TROSKA: Slovensko bude mať pokoj, ak bude mať funkčné zdravotníctvo
menuLevel = 2, menuRoute = komentare/komentare, menuAlias = komentare, menuRouteLevel0 = komentare, homepage = false
19. máj 2024 22:05