Odborná konferencia Stratégie Fórum bude po prvýkrát vo svojej histórii prebiehať na troch pódiách súčasne. Experti mediálneho a marketingového priemyslu prinesú svoje know how, skúsenosti a zručnosti na Digitálnom, Marketingovom a Mediálom pódiu.
Na stage "Marketing power" budeme hovoriť aj o budovaní brandov a o snahe priblížiť ich méte nazývanej love brand.
Niektorí marketéri sú však presvedčení, že love brand je totálny nezmysel, pretože tento termín nemá oporu v žiadnej empirickej štúdii.
Tak prečo sa vlastne značky snažia dosiahnuť tento cieľ a chcú byť milované? Pri žuvačkách, energetických nápojoch, móde či šperkoch, teda pri biznise založenom na emóciách, by sa to ešte dalo pochopiť. Ale môžu byť love brandmi aj banky, poisťovne, dodávatelia energií?
Snaha o titul "love brand" je hlavne o poctivom budovaní značky. Lebo kto by si už len nechal vytetovať na kožu logo operátora (práve tetovanie je vraj dôkazom, že love brandy skutočne existujú)?
O postupoch pri budovaní značiek, ich imidžu, dobrého mena, reputácie ale aj o tom čo sa deje, keď sa vysnívaný "love" mení na "hate" a ako správne uchopiť krízovú komunikáciu, budeme debatovať na konferencii Stratégie Fórum.
Buduje sa love brand iba navonok alebo je nevyhnutné ho stavať aj vo vnútri firmy - ako vám to funguje vrámci employer brandingu - aké sú nástrahy a výzvy v internej komunikácii? A ako zo svojich zamestnancov urobiť ambasádorov, ktorí budú šíriť dobré meno navonok?
Povedia naši hostia konferencie Stratégie Fórum:
- Ivana Zelizňáková, riaditeľka odboru marketingu SPP
- Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ Kofola ČeskoSlovensko
- Martin Woska, Group Creative & Strategy Director, TRIAD
- Tereza Molnár, šéfka marketingu a CX 365.bank
- Soňa Lexmanová, Managing Director SKPR Strategies, prezidentka Asociácie public relations SR
Kompletný program si môžete pozriet na tomto linku.
Lístky na konferenciu sú stále k dispozícii.