StoryEditor

Anketa Stratégií: Výkonnostný marketing prináša vysokú efektívnosť v predaji aj pri cielení na zákazníka

18.10.2023, 15:26
  • Akú dôležitosť pripisujete výkonnostnému marketingu vo svojom marketingovom mixe?
  • Do akej miery pracujete s výkonnostným marketingom? 
  • Na názor klientov sme sa opýtali zástupcov veľkých spoločností ako Kooperativa, Hyundai alebo Slovnaft. 
  • Zuzana Mišíková: Výkonnostný marketing považujeme za kľúčový, obzvlášť ten digitálny výkonnostný marketing.
  • Juraj Kosnáč: Výkonnostný marketing využívame najmä pri produktových kampaniach, ktorých cieľom je akvizícia nových klientov, prípadne cross-sell na súčasných klientov.
  • Anketa je súčasťou špacializovanej ročenky Výkonnostné agentúry 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

  • Viac ekonomického a politického spravodajstva nájdete na HNonline.sk.
image

Samuel Boskovič, Hyundai Motor Czech s.r.o.

Samuel Boskovič

Brand & Digital Marketing Manager

Hyundai Motor Czech, organizačná zložka Slovakia

Výkonnostný marketing je kľúčovou súčasťou našej marketingovej stratégie hlavne v nižších častiach nášho zákazníckeho lievika. Performance kampane máme spustené neustále v takzvanej always-on komunikácii. Primárnym účelom je dosahovanie výkonnostných cieľov, najmä generovanie relevantnej návštevnosti webu a sales-qualified leadov. Využívame preto aj optimalizáciu na rôzne druhy konverzií a cieľov, či už je to pri produktových kampaniach, alebo aj v spomínanej always-on komunikácii.

Dôležitou súčasťou je aj tvorenie publík pre rôzne produkty, služby a produktové kategórie, ktoré následne využívame na užšie cielenie a personalizáciu v kampaňovej komunikácii a na webe. Výkonnostný marketing zároveň hrá nenahraditeľnú úlohu v prepájaní našej brandovej komunikácie s neskoršími fázami nákupného procesu zákazníkov.

Aj napriek rôznym zmenám a obmedzeniam v možnostiach cielenia (ochrana údajov, obmedzenia vo využívaní cookies a podobne) nám výkonnostný marketing prináša vysokú efektívnosť v pomere k vynaloženým náklado...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-03-16 23:00:00 - Feat.: - Title: Nový Hyundai INSTER stvorený pre smart ľudí 02 - Modified: 2024-03-01 07:28:57 - Feat.: - Title: Elite/Monday Lovers a oh my DOT obhájili svoje miesto v Slovnafte 03 - Modified: 2024-02-05 08:00:00 - Feat.: - Title: Juraj Mičko z Kooperativy: Inovácie prinášajú poisťovni spokojnejších zákazníkov 04 - Modified: 2024-01-18 09:21:57 - Feat.: - Title: Novým riaditeľom UNIQA pre značku, marketing a komunikáciu je Jakub Drobec 05 - Modified: 2023-11-14 07:45:21 - Feat.: - Title: Slovnaft je pre talenty ochotný urobiť čokoľvek
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. marec 2025 17:38