StoryEditor

Víťazi Najzamestnávateľ 2024: Ocenenie posilňuje našu značku

15.03.2025, 14:13
  • Víťazov ankety Najzamestnávateľ 2024 sme sa pýtali, ako tento úspech ovplyvňuje ich značku a pozíciu na pracovnom trhu:
  • Dáša Litvíková vníma opakované víťazstvo LIDLu ako dôkaz, že ich dlhodobá snaha v tejto oblasti prináša ovocie.
  • Martin Čambor zo Slovenskej sporitelne hovorí, že prostredníctvom tejto súťaže majú možnosť ukázať, čím vo firme žijú, aké sú ich hodnoty.
  • Podľa Marcela Saltiela z DHL Logistics, víťazstvo v ankete im pomáha oslovovať nových talentovaných ľudí a posilňuje hrdosť súčasných zamestnancov.
  • Lenka Šarláková zo Slovenských elektrárni súťaž vníma ako jeden z kľúčových nástrojov na budovanie značky.
  • Viac ekonomického a politického spravodajstva nájdete na HNonline.sk.
image

Milan Jurky

Milan Jurky
konateľ a riaditeľ
Schaeffler Slovensko

Je to pre nás uznanie a zároveň potvrdenie, že cesta, ktorou ideme, je správna. Súťaž vnímame ako výnimočnú príležitosť ukázať, že Schaeffler nie je len poprednou spoločnosťou v oblasti pohybových technológií, ale predovšetkým spoľahlivým a férovým zamestnávateľom. Ako zamestnávateľ veríme, že nie sme len medzinárodnou spoločnosťou, ktorá prináša svetu rôzne inovácie, ale aj miestom, kde ľudia pracujú s pocitom stability, rešpektu a spolupatričnosti.

image

Zuzana Kaňuchová

Zuzana Kaňuchová
riaditeľka Korporátnej komunikácie CEE
Henkel Slovensko

Toto ocenenie nám prinieslo predovšetkým pocit hrdosti a isté zviditeľnenie. Vždy nám však záležalo na tom, aby nás takto vnímali najmä naši vlastní zamestnanci. Oni sú našou reklamou. Krásne sa to odzrkadľuje napríklad na vysokom počte odporúčaní prostredníctvom nášho Referral programu. Kandidáti nás dlhodobo skloňujú práve s týmto titulom ako s jedným z našich kľúčových prívlastkov. Už dva roky za sebou v ankete porota hodnotí aj naše aktivity v oblasti pozicioningu a brandingu. Všetko, čo robíme, sa snažíme premietať aj na našich komunikačných kanáloch, za čo získavame množstvo pozitívnych ohlasov. Mimoriadne nás potešilo, že porota ocenila a vyzdvihla aj naše dlhodobé úsilie v oblasti duševného zdravia, ktorému sa venujeme už takmer 6 rokov na mesačnej báze.

image

Andrea Hazuchová

Andrea Hazuchová
HR manažérka pre Slovensko a Rakúsko
Danucem

Víťazstvo v ankete Najzamestnávateľ už druhý rok za sebou má pre nás veľký význam. Navonok posilňuje našu značku a zvyšuje našu atraktivitu medzi potenciálnymi zamestnancami. Vnútri firmy to posilňuje hrdosť našich súčasných zamestnancov a potvrdzuje, že ich práca a úsilie sú ocenené. Prvenstvo sme získali aj vďaka našej širokej škále benefitov a podpore, ktorú poskytujeme našim zamestnancom. V tejto neistej dobe sa snažíme, aby každý zamestnanec cítil, že pracuje v stabilnej spoločnosti, ktorá ich podporí aj v ťažkých situáciách.

image

Anketa Najzamestnávateľ potvrdzuje: HR nie je len na ozdobu

image

Monika Mikulová

Monika Mikulová
Employer Reputation & Recruitment Consultant CZ&SK
McDonald‘s Slovensko

Víťazstvo je pre nás ocenením našej práce a pozitívnym signálom pre potenciálnych uchádzačov. Posilňuje našu dôveryhodnosť a atraktivitu na trhu práce, ukazuje, že sme stabilným a férovým zamestnávateľom. Ocenenie nám pomáha lepšie komunikovať výhody práce u nás a odlišuje nás od konkurencie. Pre našich zamestnancov toto víťazstvo prináša pocit hrdosti, posilňuje lojalitu a potvrdzuje, že si ich prácu vážime. Pozitívne ovplyvňuje firemnú kultúru a motiváciu tímu a zlepšuje našu reputáciu medzi obchodnými partnermi a zákazníkmi.

image

Martin Čambor

Martin Čambor
riaditeľ People & Culture Hubu
Slovenská sporiteľňa

Toto ocenenie nám pomáha budovať pozitívny imidž na trhu práce. To nám ukazuje nielen verejnosť (potenciálni kandidáti), ale aj naši kolegovia a kolegyne, ktorí nás vnímajú ako zamestnávateľa, u ktorého sa oplatí pracovať. Prostredníctvom tejto súťaže máme tiež možnosť ukázať, čím vo firme žijeme, aké sú naše hodnoty, benefity alebo pracovné prostredie – to všetko pozitívne prispieva aj k budovaniu našej značky zamestnávateľa. Slovenská sporiteľňa je dlhodobo vyhľadávaným zamestnávateľom v bankovom sektore a súčasne aj na slovenskom trhu pre flexibilné pracovné prostredie, zaujímavé pracovné príležitosti a nadpriemerné benefity. Moji kolegovia a kolegyne v banke majú reálnu možnosť pozitívne ovplyvniť finančnú budúcnosť takmer dvoch miliónov našich klientov. Oceňujem to, že sa neustále posúvame dopredu a inovujeme v prospech našich klientov aj zamestnancov, s cieľom budovať lepšiu budúcnosť na Slovensku.

image

Daša Litvíková

Daša Litvíková
Employer Branding Teamleader
LIDL

Víťazstvo, navyše opakovane potvrdené, v takejto prestížnej ankete určite zvyšuje atraktivitu značky Lidl medzi kandidátkami a kandidátmi a posilňuje našu pozíciu na pracovnom trhu. Potvrdzuje, že naša spoločnosť je uznávaná a oceňovaná za kvalitné pracovné prostredie. Z nášho pohľadu ide o dôkaz, že naša dlhodobá snaha v tejto oblasti prináša ovocie v podobe spokojnosti našich aktuálnych zamestnankýň a zamestnancov a rovnako ho oceňuje aj externé prostredie. Sme presvedčení, že kandidátky a kandidáti vo veľkej miere pri výbere zamestnávateľa zvažujú nielen pracovné podmienky, ale aj firemnú kultúru a hodnotové nastavenie spoločnosti, podmienky pre spokojnosť a profesionálny rast. Pracujeme na tom, aby sme boli atraktívnym zamestnávateľom v dlhodobom horizonte.

image

Anna Baluch Bobeková

Anna Baluch Bobková
Communication Specialist
TELEKOM

Naše prvenstvo je výsledkom dlhodobého úsilia vytvárať podnetné, férové a podporné pracovné prostredie. Je pre Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia nielen veľkým zadosťučinením, ale aj záväzkom pokračovať v budovaní prostredia, kde môžu naši zamestnanci rásť a rozvíjať sa. Navonok posilňuje našu pozíciu jedného z najatraktívnejších IT zamestnávateľov na Slovensku a vnútri firmy utvrdzuje našich zamestnancov v tom, že sú súčasťou úspešnej a hodnotovo silnej spoločnosti. Sme hrdí, že sme súčasťou skupiny Deutsche Telekom, ktorá patrí medzi najsilnejšie značky v Európe a zároveň vytvárame unikátne prostredie pre našich zamestnancov v Košiciach.

image

Dominik Illek

Dominik Illek
Brand Director
AGEL Slovensko

Spoločnosť AGEL je dlhodobo v rebríčku TOP zamestnávateľov v našom odvetví, pričom za posledných päť rokov sme až štyrikrát získali 1. miesto. Umiestnenie v tejto ankete aktívne komunikujeme nielen smerom navonok, ale aj dovnútra spoločnosti. Samotná kampaň a hlasovanie v ankete sú postavené na zapojení zamestnancov a z interných kanálov vieme vyhodnotiť, že naši zamestnanci sa do tohto hlasovania aktívne zapájajú. Je to odraz ich spokojnosti a tiež lojality zamestnancov k značke AGEL. Profesia.sk a anketa Najzamestnávateľ majú na slovenskom trhu svoju tradíciu, a preto sme veľmi radi, že AGEL sa môže spájať s touto tradíciou a kvalitou.

image

Lenka Šarláková

Lenka Šarláková
Senior Communication Specialist
Slovenské elektrárne

Súťaž vnímame ako jeden z kľúčových nástrojov na budovanie našej značky. Ocenenie nám pomáha prezentovať sa ako vyhľadávaný a dôveryhodný zamestnávateľ, čo zvyšuje našu viditeľnosť a reputáciu na trhu práce. Vnútri firmy zvyšuje motiváciu a hrdosť zamestnancov. Celkovo nám ocenenie pomáha prilákať a udržať talentovaných zamestnancov a motivuje nás pokračovať v našom úsilí byť atraktívnym zamestnávateľom.

image

Marcel Saltiel

Marcel Saltiel
Recruitment Lead Slovakia
DHL Logistics Slovakia

Víťazstvo v ankete Najzamestnávateľ nás nesmierne teší a vnímame ho ako potvrdenie našej silnej pozície na trhu práce. Pomáha nám oslovovať nových talentovaných ľudí a zároveň posilňuje hrdosť našich súčasných zamestnancov. Pre nás ako zamestnávateľa je dôležitou súčasťou budovania značky, pretože ukazuje, že pracovné prostredie a kultúra, ktoré vytvárame, majú skutočný význam.

image

Lukáš Zajac

Lukáš Zajac
riaditeľ kancelárie generálneho riaditeľa
Sociálnej poisťovne

Sme presvedčení, že takéto ocenenie pozitívne prispieva k našej pozícii na pracovnom trhu. Pozorujeme to aj pri pohovoroch s novými uchádzačmi o prácu v Sociálnej poisťovni, ale aj v pozitívnom ohlase od našich zamestnancov. Aj vďaka výsledkom v ankete a spätnej väzbe od zamestnancov Sociálna poisťovňa pripravila pre zamestnancov viaceré atraktívne benefity, o ktoré prejavili záujem. Ocenenie nás teší o to viac, že sme ho získali už tretíkrát za sebou. Svedčí to o aktívnom procese budovania značky Sociálnej poisťovne ako atraktívneho zamestnávateľa pre súčasných i budúcich zamestnancov a pri vytváraní jednotnej identity inštitúcie v externom aj internom prostredí.

01 - Modified: 2025-03-21 09:37:27 - Feat.: 0 - Title: Anketa Najzamestnávateľ potvrdzuje: HR nie je len na ozdobu 02 - Modified: 2025-01-31 08:40:17 - Feat.: 0 - Title: Najzamestnávatelia roka 2024 sú známi, až 7 firiem obhájilo víťazstvo 03 - Modified: 2025-01-30 12:48:57 - Feat.: 0 - Title: Ukážme mladým, že reklama je zábavná. Lídri agentúr radia, ako prilákať novú generáciu 04 - Modified: 2025-01-21 13:52:19 - Feat.: 0 - Title: ​​Pretlak trhu 2024: Počet záujemcov o prácu v digitále sa zdvojnásobil
01 - Modified: 2025-03-21 12:52:34 - Feat.: - Title: To, že ľudí vzdelávam a dávam im dobrý plat, je „must have“. Najzamestnávateľa definuje niečo iné 02 - Modified: 2025-03-21 09:37:27 - Feat.: - Title: Anketa Najzamestnávateľ potvrdzuje: HR nie je len na ozdobu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. marec 2025 22:39