StoryEditor

METRO GUSTO je symbolom podpory slovenskej gastronómie

09.07.2024, 00:00

Byť viac v regiónoch je spôsob ako sa priblížiť zákazníkom.

Nádvorie Primaciálneho paláca sa počas jedného večera premenilo na gastronomické nebo. Hostia si vychutnali čaro okamihu vďaka METRO GUSTO. Podujatie sa v druhom ročníku posunulo viac do regiónov. Svojim konceptom sa stalo jedinečnou príležitosťou na posilnenie obchodných vzťahov a vytvárania sietí v rámci gastro komunity. Počas júna bolo podujatie naplánované v troch slovenských lokáciách. V obci Svätý Anton, v Košiciach a na záver v Bratislave.

METRO GUSTO odštartoval trojlístok gastro zážitkov v utorok 11.6. v Múzeu vo Svätom Antone. Pokračoval v utorok 18.6. v Košiciach. Záverečné podujatie sa uskutočnilo v Bratislave v utorok 25. júna na nádvorí Primaciálneho paláca.

image
METRO Slovakia

„Podpora slovenskej gastronómie v podobe METRO GUSTO je pre nás aj o vytváraní biznis sietí v podnikaní, čo je veľmi dôležité. Pomáha budovať cenné vzťahy, otvára príležitosti a podporuje výmenu poznatkov. Spojením sa s inými odborníkmi získavame prehľad o aktuálnych trendoch v odvetví a zdieľame osvedčené postupy. Dokážeme sa tak navzájom v segmente obohatiť, inšpirovať a motivovať,“ hovorí Manuel Sierra Asensi, Sales and Operations Director METRO Slovakia.

image
METRO Slovakia

Rastie preferencia čerstvých surovín

Pre METRO Slovakia je kľúčový kvalitný lokálny sortiment. Prirodzene patrí k regionálnej kuchyni a je podporou slovenskej produkcie a jej dodávateľov.

„Návštevníci reštaurácií čoraz častejšie vyhľadávajú kvalitný sortiment. Z diskusií s našimi zákazníkmi preto vieme, že moderné gastro prevádzky sa nezaobídu bez ultračerstvých potravín. Každý deň pracujeme na tom, aby sme im dokázali poskytnúť lokálne sezónne potraviny v kategórii ovocie a zelenina, mäso a ryby a podobne. Stretnutia, aké bolo dnes, sú pre nás mimoriadne užitočné v tom, že máme možnosť so zákazníkmi ešte viac hovoriť o tom, čo by im v podnikaní pomohlo,“ vysvetľuje Kristián Ščípa, area manager METRO Slovakia Ivanka pri Dunaji.

image
METRO Slovakia

„Naši zákazníci pôsobiaci v gastro segmente vedia, že dobré jedlo je radosť aj dokonalý zážitok. Podujatím METRO GUSTO sme im chceli priniesť čaro okamihu a symbolicky pripomenúť, že to, čo ich prevádzky potrebujú, nájdu u nás. Okrem čerstvých potravín aj široký sortiment potravinového a nepotravinového tovaru. Na viac než 5000 druhov sa vzťahuje program Kúp viac, plať menej so stabilne výhodnými cenami. dopĺňa Martin Ďurina, area manager METRO Slovakia Devínska Nová Ves.

image
METRO Slovakia

Špičkoví šéfkuchári vykúzlili čaro okamihu

Slovenský segment gastronómie sa môže pochváliť špičkovými šéfkuchármi, ktorí svojmu remeslu skutočne rozumejú. A nebolo tomu inak ani na tomto evente.

Tím kuchárov pod vedením Petra Duranského, prezidenta Bocuse d’Or Slovakia slávnostne otvoril METRO GUSTO 2024 na nádvorí Primaciálneho paláca v Bratislave: „Do menu sme zakomponovali lokálne čerstvé suroviny. Slovenská kuchyňa je veľmi pestrá aj vďaka regionálnej rôznorodosti. Každý z nich dokáže ponúknuť niečo jedinečné. Pri príprave jedál sme využili kulinárske techniky, ktorými sa prezentujeme aj na Bocuse d‘ Or.  Chceli sme, aby si hostia vychutnali vysoko kvalitný fine dining a  prierez týchto komponentov a chutí. Verím, že večer bol pre všetkých skutočným zážitkom.“

pozn. Bocuse d’Or je najprestížnejšia súťaž kuchárskeho umenia na svete, ktorej je METRO Slovakia generálnym partnerom.  

image
METRO Slovakia

Skúsenosti z praxe študenti potrebujú

METRO Slovakia dlhodobo spolupracuje so študentami stredných odborných škôl z celého Slovenska so zameraním na hotelové služby. Napríklad aj v rámci súťaže Kulinársky päťboj. Ani teraz, na METRO GUSTO, nechýbali a boli výraznou pomocou pri realizácii festivalu. Obojstranne výhodná spolupráca im okrem zážitkov prináša veľmi cenné skúsenosti priamo z praxe.

„Som nesmierne rád, že druhý ročník METRO GUSTO môžeme privítať aj v ďalších kútoch Slovenska. Je pre nás mimoriadne dôležité priblížiť sa našim zákazníkom. Komunikovať s nimi, prezentovať im naše služby a produkty a najmä úprimnú snahu prispievať k ich rastu,“ dodáva na záver Manuel Sierra Asensi, Sales and Operations Director METRO Slovakia.     

menuLevel = 1, menuRoute = pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = pr-clanky, homepage = false
09. júl 2024 00:02