Väčšina administratívnych pracovníkov klamala svojim nadriadeným o zmeškaných termínoch, dňoch voľna alebo oneskorených príchodoch. Ako uvádza server personneltoday.com, prieskum medzi zamestnancami a manažérmi napríklad odhalil rad bizarných výhovoriek a ospravedlnení za neskorý príchod. Zaspal som vo vlaku a zobudil sa až v Škótsku -- táto výhovorka sa medzi londýnskymi zamestnancami umiestnila na popredných priečkach. Iný pracovník tvrdil, že mu na rannej prechádzke utiekol pes. Personálna poradenská spoločnosť Office Angels však tvrdí, že prieskum zároveň ukázal, že pracovníci nie sú pri blufovaní príliš úspešní -- väčšina manažérov spozná, kedy klamú. Niektorí zamestnanci sa červenajú, keď klamú, iní nie sú schopní sa nadriadenému pozerať do očí. Podľa šéfa agentúry Paula Jacobsa by však čestnosť a úprimnosť mali byť najlepšou politikou, pretože dobrí šéfovia si uvedomujú, že každý môže niekedy urobiť chybu. Ak ste známy ako niekto, kto si dokáže priznať chybu, budete dôveryhodný. Dobrý time management je vysoko cenená schopnosť, a preto radšej povedzte šéfovi, že nebudete schopní niečo dokončiť, ako to neurobiť a potom klamať.