StoryEditor

Do banky ideme radšej osobne

21.09.2006, 00:00
Autor:
TASRTASR

Bratislava -- Moderné formy komunikácie s peňažnými inštitúciami si Slováci zatiaľ neobľúbili. Pri vybavovaní svojich záležitostí zákazníci uprednostňujú osobnú návštevu banky. Vyplýva to z výsledkov prieskumu, ktorý realizovala spoločnosť TNS SK na reprezentatívnej vzorke 1 005 respondentov. Telefonovanie na zákaznícku linku preferujú respondenti predovšetkým pri komunikácii s telekomunikačnými operátormi a čiastočne aj pri komunikácii s dodávateľmi energií. Minimálne preferencie má tento spôsob pri komunikácii s bankou. Tu respondenti jednoznačne využívajú osobnú návštevu pobočky (až 76 percent). Komunikáciu prostredníctvom zákazníckej linky uprednostňuje len desatina opýtaných. Skúsenosť s telefonovaním na takúto linku banky mala takmer štvrtina opýtaných. Z nich 30 percent telefonovalo na zákaznícku linku VÚB banky, štvrtina na zákaznícku linku Slovenskej sporiteľne (SLSP) a šestina na zákaznícku linku Tatra banky. Ostatné banky boli zastúpené menej často.

menuLevel = 1, menuRoute = prakticke-hn, menuAlias = prakticke-hn, menuRouteLevel0 = prakticke-hn, homepage = false
27. apríl 2024 07:23