Bratislava -- Moderné formy komunikácie s peňažnými inštitúciami si Slováci zatiaľ neobľúbili. Pri vybavovaní svojich záležitostí zákazníci uprednostňujú osobnú návštevu banky. Vyplýva to z výsledkov prieskumu, ktorý realizovala spoločnosť TNS SK na reprezentatívnej vzorke 1 005 respondentov. Telefonovanie na zákaznícku linku preferujú respondenti predovšetkým pri komunikácii s telekomunikačnými operátormi a čiastočne aj pri komunikácii s dodávateľmi energií. Minimálne preferencie má tento spôsob pri komunikácii s bankou. Tu respondenti jednoznačne využívajú osobnú návštevu pobočky (až 76 percent). Komunikáciu prostredníctvom zákazníckej linky uprednostňuje len desatina opýtaných. Skúsenosť s telefonovaním na takúto linku banky mala takmer štvrtina opýtaných. Z nich 30 percent telefonovalo na zákaznícku linku VÚB banky, štvrtina na zákaznícku linku Slovenskej sporiteľne (SLSP) a šestina na zákaznícku linku Tatra banky. Ostatné banky boli zastúpené menej často.