Malý "domček Barbie“ postavila Loizeauova marketingová spoločnosť najprv v obchodnom dome. Reakcia bola neuveriteľná. Malé slečny vyčkávali hodiny, aby sa dostali dovnútra a matky sa predbiehali, ktorá skôr kúpi šatôčky zavesené ako dekorácia, vôbec im neprekážalo, že nemajú s Barbie nič spoločné. "Bolo to napríklad ružové tričko, ktoré mohli kúpiť kdekoľvek v stredisku,“ hovorí Loizeau. "Ale toto tričko chceli, pretože bolo spojené s Barbie.“ Preto sa rozhodol otvoriť ako prvý na svete obchod s barbinovskou módou, kde si môžu malé slečny dať urobiť trblietavý účes a make-up v Salóne krásy Barbie, vyskúšať si rovnaké šaty ako ona alebo sa pohrať s hračkami, kým rodičia maškrtili v kaviarni pomenovanej Barbie.
Vďaka zmluve s kalifornskou firmou Mattel, ktorá na obchod poskytla licenciu, má 37-ročný Loizeau výhradné práva na "barbie-obchody“ v Argentíne, Uruguayi a Paraguayi a právo prvej opcie pre zvyšok Latinskej Ameriky. Mattel dostáva percentá zo zisku a právo rozšíriť tento koncept do ostatného sveta. Obchod začal s prevádzkou v septembri a v súčasnosti žije noblesná štvrť Palermo v Buenos Aire barbinovským šialenstvom. Herňa v obchode, kde vstup stojí v prepočte 120 korún na hodinu, je plná hračiek a bábik, líčidiel a šperkov a je tu aj malé predvádzacie mólo, po ktorom sa môžu dievčatká promenádovať v rytme diska. Herňu v obchode si možno prenajať i na párty. Iba malá časť bábik je na predaj, ich odbyt však nie je hlavným zmyslom obchodu. Namiesto nich tu dostať tričká, sukničky, nohavice a batôžky, väčšina v rôznych odtieňoch ružovej. Navrhujú a vyrábajú sa v Argentíne a kúpiť ich možno len v tomto špecializovanom obchode.
Oblečenie tu bolo dostať pôvodne len vo veľkostiach pre dievčatká od troch do deviatich rokov, ale postupne sa pridávajú i väčšie. Nie je vylúčené, že sa postupne objavia i "dospelácke“ veľkosti.
