StoryEditor

Ako reklamovať tovar počas korony, keď je predajňa zatvorená

15.03.2021, 15:20
Opatrenia vlády spojené s koronou sa výrazne dotkli podnikateľov aj spotrebiteľov. Vzrástol nákup tovaru prostredníctvom e-shopov a vzhľadom na situáciu sa stal dlhodobým trendom. V dôsledku prijatých karanténnych opatrení v súvislosti s koronavírusom sú totiž kamenné predajne, okrem pár výnimiek, zatvorené.

Nakupovanie tovaru z e-shopov funguje naďalej a väčšina podnikateľov sa začala na tento typ predaja viac špecializovať a svoje služby spotrebiteľom sprístupniť a spríjemniť. Dobrým príkladom sú aplikácie, cez ktoré si spotrebiteľ zjednodušeným a zrýchleným spôsobom môže tovar objednať, pričom používanie tejto aplikácie mu väčšinou ponúka aj iné výhody v podobe zliav a špecializovanej reklamy.

Dodávanie tovaru z e-shopov spotrebiteľom tak naďalej ostáva bez výraznejších obmedzení. Kuriérske spoločnosti však prijali preventívne opatrenia v podobe používania rúšok, respirátorov, uprednostnenie a zvýhodnenie bezhotovostných platieb, či preberanie tovaru zákazníkmi v rukaviciach.

Meškanie dodacích lehôt a nároky spotrebiteľa
V tejto dobe môžu však nastať komplikácie na strane predávajúceho súvisiace s dodávaním tovaru. Ak zamestnanci pre...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 1, menuRoute = prakticke-hn, menuAlias = prakticke-hn, menuRouteLevel0 = prakticke-hn, homepage = false
18. apríl 2024 13:32