Všetci ste už asi počuli o neporiadku, ktorý mal na stole Albert Einstain. On tvrdil, že ľudia, ktorí majú uprataný stôl majú len to jediné, uprataný stôl. No je to naozaj tak?
Ako sa zdá moderné výskumy ukazujú, pravý opak a uprataný pracovný stôl je cesta k vášmu úspechu. A preto sa pustite do jeho organizácie.
1. Čistý stôl. Odstráňte všetky veci z vášho stola a uložte ich napríklad na podlahu blízsko vás. Vyhoďte alebo dajte do skladu veci, ktoré nepotrebujete, hlavne staré dokumenty či obrázky. Nepresúvajte veci, ktoré sú veľké a dôlžité, napríklad tlačiareň či monitor.
2. Prioritizujte. Rozhodnite, ktoré veci sú pre vás dôležité a často ich používate. Môžu to byť perá, ceruzky, dôležité dokumenty alebo krém na ruky. Nájdite im miesto niekde poruke, napríklad zásuvke.
3. Majte organizovanú pracovnú plochu. Majte na stole kalendár a počítač. Používajte ho však iba na prácu a keď skončíte, vypnite ho.
4. Umiestnite často používané veci na ľahko dostupné miesta. Môžete ich uložiť do políc alebo zásuviek, no musia mať pevné miesto, aby ste vždy vedeli, kde ich hľadať.
5. Veci, ktoré až tak často nepoužívate, odložte mimo svojho pracovného stola. Nebudú vás rozrušovať a zbytočne na ňom zaberať miesto.
6. Rozrobené papiere ukladajte do boxu na stole. Aby vám nič neuniklo, označte ich malou bodkou v rohu. Papiere, s ktorými už nepracujete, založte, alebo ich vyhoďte do smetí.
Zdroj: contentverse, wikihow Foto: contentverse, internet