Finančná skupina Simplea je už dva roky významným hráčom na poli finančného poradenstva, a tak nastal čas ešte viac priblížiť značku skupiny Simplea a jej jedinečnú poradenskú službu verejnosti. „Veríme, že si každý zaslúži rozumieť svojim financiám. Aj v neistých časoch chceme dať ľuďom istotu, že im s financiami poradíme dobre a že sa na naše služby, procesy a systémy môžu spoľahnúť,“ povedal Tibor Boťánek, generálny riaditeľ finančnej skupiny Simplea a dodal, že finanční konzultanti Simplea pripravujú klientom finančný plán na mieru podľa ich aktuálnych i budúcich životných plánov a vyberajú pre nich vždy tie najlepšie produkty.
Investujte a ochráňte svoje peniaze pred infláciou. |
Kreatívny koncept kampane pochádza z dielne agentúry daren & curtis. „Hlavný motív – lusknutie prstami – má evokovať fakt, že vyznať sa vo svojich financiách je s podporou finančného konzultanta Simplea jednoduché ako lusk,“ vysvetlil Robert Chmelař, marketingový riaditeľ českej finančnej skupiny Partners, ktorá je materskou spoločnosťou Simplea a lídrom v oblasti financií na českom trhu. V duchu jednoduchosti je navrhnutý aj vizuálny štýl, ktorý kladie dôraz najmä na logo a charakteristickú tyrkysovú farbu spoločnosti.
Cieľom kampane je predovšetkým zvýšiť povedomie o značke Simplea a predstaviť verejnosti jej jedinečné finančné služby prostredníctvom televízneho spotu, online bannerovej kampane a série vzdelávacích videí na sociálnych sieťach. Neoddeliteľnou súčasťou kampane je aj PR, resp. obsahová komunikácia zameraná na vzdelávanie a skutočné príbehy klientov.
Sponzorský odkaz bude v televízii vysielaný počas celého júla na staniciach skupiny Markíza (70 % na Markíze a po 10 % na Krimi, Dajto a Doma) z toho až 60 % v hlavnom vysielacom čase. Júlovú vlnu uvidí aspoň raz 54 % cieľovej skupiny, trikrát a viac ju uvidí 35 % z nej. S podobnou intenzitou sa Simplea do televízie vráti opäť v septembri, kedy pribudnú aj billboardy s rovnakým posolstvom. Na jeseň by tak mal značku Simplea poznať každý. Online kampaň bude prebiehať nepretržite až do konca roka všade – od vyhľadávania až po sociálne siete Facebook, Instagram a LinkedIn. Kreatívny koncept pracuje so špecifikom daného umiestnenia. Napríklad YouTube reklama využíva fakt, že pri jej zobrazení každý sleduje pravý dolný roh a počíta sekundy, kedy bude môcť reklamu preskočiť. Preto je hlavné posolstvo umiestnené práve tam.
Kampaň je rozšírená o motív s názvom Mať vlastnú finančnú pobočku je takto jednoduché, ktorý predstaví osvedčený biznisový model spoločnosti Simplea. „Skupina Simplea prináša ľuďom, ktorí chcú rozbehnúť vlastné podnikanie, overený franšízový koncept finančných pobočiek. V priebehu posledných 10 rokov sa osvedčil v Českej republike, kde už úspešne funguje 150 pobočiek ponúkajúcich ľuďom desiatky finančných produktov aj v menších mestách. Tento koncept teraz rozvíjame aj na Slovensku, kde do konca roku plánujeme otvoriť 30 pobočiek Simplea Point,“ vysvetlil Tibor Boťánek. Podobne ako v prípade kampane zameranej na klientov, aj túto časť kampane bude okrem billboardov tvoriť bannerová reklama v online priestore. Zároveň ju podporia vzdelávacie videá a články s príbehmi úspešných majiteľov pobočiek. Marketingová kampaň bude zatiaľ prebiehať do konca roka.
Vizitka kampane Mať svoje financie pod kontrolou je takto jednoduché
Klient | SIMPLEA FINANCIAL SERVICES, s. r. o., Robert Chmelař |
Agentúra | daren & curtis |
Creative Director | Michal Salva |
Digital Strategy Teamleader | Veronika Liďáková |
Digital Marketing Specialist | Martina Doričová |
Copywriter | Katarína Zacherová |
Account Director | Adama Meszároš |
Account Manager | Daniel Szitkey |
Social Media Manager | Timea Slováková |
Graphic Designer | Michal Salva, Marek Šugra |
Video Maker | Daniel Gavalier, Lubica Mikušová |
Článok vznikol v spolupráci so spoločnosťou Simplea a spravodajským portálom Peniaze.sk