StoryEditor

V hre o trať pri Žiline zostali len štátne železnice. Súťažiť sa bude odznova

15.12.2019, 16:30
Súťaž o prvú trať, ktorú ministerstvo dopravy v rámci liberalizácie vyhlásilo ešte v lete, sa končí fiaskom.

Meria 21 kilometrov. Spája Žilinu s Rajcom. A je to jedna z troch tratí na celom Slovensku, kde štát dáva šancu, aby ju prevádzkovali súkromní dopravcovia. To, ktorá železničná spoločnosť bude jazdiť na severe Slovenska, rozhodne výsledok tendra. V ňom momentálne súťažia už iba štátne železnice – sami so sebou. Spoločnosť Arriva odstúpila a Leo Express vylúčili po tom, čo nedodala potrebné dokumenty. Aby prevádzka trate automaticky „neprischla“ Železničnej spoločnosti Slovensko,...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-06-21 08:44:55 - Feat.: - Title: V Británii sa začal najväčší štrajk železničiarov za posledných 30 rokov 02 - Modified: 2022-06-20 09:22:22 - Feat.: - Title: Vlaky EuroCity budú od pondelka premávať po pôvodnej trase cez Nové Zámky a Štúrovo 03 - Modified: 2022-06-18 11:00:00 - Feat.: - Title: Fest Anča sa tohto roku pozrie na ženy v animácii 04 - Modified: 2022-06-13 22:00:00 - Feat.: - Title: Milióny na záchranu vlakov stačiť nebudú, výpravcov a predajné okienka nahradia automaty 05 - Modified: 2022-06-13 07:13:57 - Feat.: - Title: Dočkáme sa nových vlakov medzi Bratislavou a Košicami? Podľa šéfa ZSSK môžu ísť eurofondy práve do rýchlikov
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
26. jún 2022 17:15