StoryEditorV hre o trať pri Žiline zostali len štátne železnice. Súťažiť sa bude odznova
Súťaž o prvú trať, ktorú ministerstvo dopravy v rámci liberalizácie vyhlásilo ešte v lete, sa končí fiaskom.
Meria 21 kilometrov. Spája Žilinu s Rajcom. A je to jedna z troch tratí na celom Slovensku, kde štát dáva šancu, aby ju prevádzkovali súkromní dopravcovia. To, ktorá železničná spoločnosť bude jazdiť na severe Slovenska, rozhodne výsledok tendra. V ňom momentálne súťažia už iba štátne železnice – sami so sebou. Spoločnosť Arriva odstúpila a Leo Express vylúčili po tom, čo nedodala potrebné dokumenty. Aby prevádzka trate automaticky „neprischla“ Železničnej spoločnosti Slovensko, chystá sa podľa informácií HN nová súťaž....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty
02 - Modified: 2024-04-11 22:12:57 - Feat.: - Title: Do tratí pri Bratislave pôjdu milióny. Vlaky na východ ušetria minúty a bude ich viac
03 - Modified: 2024-04-04 10:28:33 - Feat.: - Title: Všetko pre stabilné ceny. Rusko v marci znížilo vývoz benzínu po železnici na polovicu
04 - Modified: 2024-04-03 13:15:01 - Feat.: - Title: ZSSK a odborári sa dohodli. Kolektívnu zmluvu predĺžia do roku 2028, priniesť má lepšie pracovné podmienky
05 - Modified: 2024-03-28 21:44:44 - Feat.: - Title: Grécky parlament zamietol návrh na vyslovenie nedôvery vláde po vlakovej nehode. Mala manipulovať vyšetrovanie