Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
18.01.2019, 00:00

Aréna prináša Slovanu nový príjem

Mesiac po uvedení permanentiek na trh ich predal klub už približne dvetisíc, čo je štyrikrát viac ako vlani na jeseň.

Aréna prináša Slovanu nový príjem
Zdroj: TASR

Predaj permamentných, celosezónnych vstupeniek patrí k významným príjmom väčšiny vyspelých futbalových klubov. V prípade ŠK Slovan Bratislava tento druhu obchodu v posledných rokoch pokrivkával – dočasné pôsobisko na Pasienkoch ponúkalo fanúšikom minimálny komfort, zlý pohľad na hraciu plochu a nevábne zázemie. Biznis s permanentkami by tak mal po návrate na nové Tehelné pole zaznamenať významný reštart. A prvé týždne to potvrdzujú. Mesiac od uvedenia permanentiek na jarnú časť Fortuna ligy sa ich podľa informácií HN predalo približne dvetisíc. Je to štyrikrát viac než predali ešte vlani na jeseň na Pasienky. A práve držitelia celosezónnych vstupeniek mohli prísť ako prví do novej arény na prípravný duel s Olomoucom. „Touto formou sme sa chceli odvďačiť hlavne tým priaznivcom, čo nás deväť rokov podporovali na Pasienkoch. Bolo to náročné obdobie pre fanúšikov aj pre

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.