Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
18.01.2019, 00:00

Aréna prináša Slovanu nový príjem

Mesiac po uvedení permanentiek na trh ich predal klub už približne dvetisíc, čo je štyrikrát viac ako vlani na jeseň.

Aréna prináša Slovanu nový príjem
Zdroj: TASR

Predaj permamentných, celosezónnych vstupeniek patrí k významným príjmom väčšiny vyspelých futbalových klubov. V prípade ŠK Slovan Bratislava tento druhu obchodu v posledných rokoch pokrivkával – dočasné pôsobisko na Pasienkoch ponúkalo fanúšikom minimálny komfort, zlý pohľad na hraciu plochu a nevábne zázemie. Biznis s permanentkami by tak mal po návrate na nové Tehelné pole zaznamenať významný reštart. A prvé týždne to potvrdzujú. Mesiac od uvedenia permanentiek na jarnú časť Fortuna ligy sa ich podľa informácií HN pred

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.