Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
21.10.2019, 18:00

Dnes je všetko o peniazoch, šport predáva svoju dušu najvyššej ponuke, hovorí odborník

V HNtelevízii sme sa o aktuálnych témach rozprávali s odborníkom na športový marketing Romanom Krajniakom.

Svetový atletický šampionát v Katare otvoril tému, čo so sebou prináša umiestňovanie veľkých podujatí do "zvláštnych" krajín.  

Atletické majstrovstvá sveta sprevádzala sprevádzala slabá návštevnosť či extrémne počasie. Pre horúčavy muselo v rôznych disciplínach odstúpiť množstvo športovcov. 

"Pre športovcov a fanúšikov to nie je príjemné. Z hľadiska biznisu tam rezonuje jedna vec. Dnes je všetko o peniazoch, šport predáva svoju dušu najvyššej ponuke," tvrdí v rozhovore pre HNtelevíziu odborník na športový marketing Roman Krajniak.

Najvyššia ponúka dnes prichádza podľa odborníka práve z krajín ako Katar, Azerbajdžan alebo Čína. 

"Každá jedna asociácia a zväz žijú v trhovej ekonomike. Dnes je tlak prinášať nejaký nárast a zisk. Katar v tržbách, ktoré dokázali získať, prevýšil ponuky Barcelony či Spojených štátov. Z ekonomického pohľadu to určite malo zmysel," podotýka Krajniak k atletickým majstrovstvám sveta. 

Nedozvedeli ste sa všetko?

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.