StoryEditor

Pri zariaďovaní kancelárie myslite na detaily a zjednodušte prácu sebe aj iným

13.06.2022, 00:00

Ak sa sťahujete do novej vysnívanej kancelárie, určite chcete, aby bolo všetko tip-top. Čo by nemalo zamestnancom v kancelárii, na úrade alebo na recepcii chýbať? V tomto článku spomenieme niekoľko vecí, ktoré im výrazne zjednodušia každodennú prácu. Zariaďovanie kancelárie je často spojené so zhonom a na mnohé záležitosti môžete zabudnúť.

Každý majiteľ firmy a manažér by mal svojim zamestnancom zabezpečiť adekvátne kancelárske vybavenie, ktoré im umožňuje vykonávať prácu čo najlepšie a najefektívnejšie. Vďaka tomu majú jednotlivé úlohy a povinnosti ľahký priebeh a produktivita ide hore.

 

Základné kancelárske vybavenie

Samozrejmosťou je dostatočne veľký pracovný stôl, počítač, kvalitná ergonomická stolička pre pohodlie a zdravie chrbtice, silné internetové pripojenie, výkonná kancelárska tlačiareň, telefónny systém, kávovar či kuchynský riad. Toto je však všeobecný a základný  zoznam, v závislosti od zamerania firiem a potrieb zamestnancov sa vybavenie môže líšiť.

 

Ktoré kancelárske potreby by vám nemali nikdy chýbať?

Nie je ničím nezvyčajným, že sa zamestnanci hotelových recepcií, úradov a firiem často sťažujú na chýbajúce spinky, vypísané perá, nedostatok pások do pokladne a podobne. Prinášame vám zoznam vecí, ktoré by mali byť samozrejmosťou:

  • perá, ceruzky, zvýrazňovače
  • diáry
  • nožnice
  • lepiace pásky
  • zošívačky a spony
  • lepiace papieriky
  • kalkulačka
  • kalendár
  • stolová lampa
  • odpadkový kôš
  • kancelárske papiere
  • euroobaly 

 

Všetko pekne na jednom mieste

Mať všemožné kancelárske potreby nestačí. Dôležité je ich správne zorganizovať. Neporiadok preukázateľne znižuje produktivitu. Zadovážte svojim zamestnancom organizéry a priehradky, v ktorých budú vyššie spomenuté veci pekne uložené.

image
Effectix

Nezabudnite ani na systematické uloženie dokumentov, zmlúv, faktúr a iných papierov, ktoré nemôžete stratiť. Na ich zosúladenie využite krabice z hladkej lepenky. V ponuke máme niekoľko druhov krabíc určených na krátkodobú archiváciu a uloženie spisov v kancelárii. Zaobstarajte si otvorené i uzatvárateľné krabice. Výhodou je, že umožňujú rýchly prístup k potrebným dokumentov a môžete ich popísať, aby ste presne vedeli, aké tlačivá sa v nich nachádzajú.

 

Organizáciu veľkého množstva dokumentov vám uľahčí aj ich rozdelenie podľa farieb. Emba trade má k dispozícii päť farebných variantov - modrú, bielu, čiernu, červenú a zelenú.

 

menuLevel = 2, menuRoute = style/byvanie, menuAlias = byvanie, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
19. apríl 2024 17:06